Kedves barbon!
A "nem rossz adat" a rekord tömeghez viszonyított sorbanállásra írtuk! Igen azzal nagyon meg vagyunk elégedve ha ilyen sokan jönnek, hiszen ez azt jelenti, hogy jó úton haladunk és érdemes Magyarországon sípályát üzemeltetni. Azzal viszont mi sem vagyunk kibékülve, hogy az ehhez hasonló hétvégéken ilyen hosszúak a sorok. Ha meg lennénk vele elégedve akkor a Sípark 2004-es nyitása óta nem történtek volna fejlesztések, pl. nem épültek volna vadonatúj síliftek. A Sípark egész csapata azon dolgozik, hogy a vendégek jól érezzék magukat és igyekszünk nem rossz szájízzel hazaengedni a vendégeket. :)
De! A fejlesztéseknek sajnos súlyos ára van amit a Sípark a jelenlegi gazdasági helyzetben nem tud egy-kettőre kigazdálkodni. Gondoljatok csak bele! Az osztrákoknál és a szlovákoknál sem pár év alatt épült fel az az óriási infrastruktúra. Rengeteg év és rengeteg vendég tudja ezt a fejlődést biztosítani. (vagy valamilyen támogatás vagy jó hitelkonstrukció... ezek meg nemigen vannak).
Köszönjük a rengeteg bíztatást és az építőjellegű kritikát is! Fejleszteni fogunk és igyekszünk az igényeknek eleget tenni!