Adatvédelmi tájékoztatónkat itt találod. A minőségi szolgáltatás érdekében sütiket használunk.
ELFOGADOM

Előzmény és válaszok a Gopass Card topikból

ÜZENETEK (8)Időben csökkenő Időben csökkenő
jolyjoker
37 élménybeszámolót írt
37
5 éve tag
2020.03.14. 20:51
Igen, megkezdett érvényességnél nincs cancel gomb. Ebben az esetben csakis a reklamacia@gopass.sk-ra küldött igény alapján történik visszatérítés. Név, felhasználó azonosító és gopass kártya száma legyen benne, hogy azonosítani tudják a konkrét terméket.
Előzmény: (turkburk 209016)
jolyjoker
37 élménybeszámolót írt
37
5 éve tag
2020.03.14. 20:39
A megkezdett érvényességű jegyet az online felületen már nem lehet lemondani, azt emailben kell kérni. Tényleg nagyon dolgoznak, nekem is ma délelőtt írtak vissza a 2 lemondási igényemről egyikre (12 óra különbséggel küldtem el 2 különböző felhasználóra, érdekes módon a későbbire válaszoltak előbb), és megírták, hogy mennyit fognak visszautalni a bankszámlámra. A credit jóváírás az érvényesség előtti napon délig megtörtént lemondáskor van, az az ÁSZF szerinti normál lemondás szerint működik továbbra is, ezért lehet az 1 eur adminisztrációs költség is beterhelve.
csakegysielo
1 élménybeszámolót írt
1
7 éve tag
2020.03.14. 18:40
Én 03.12-én tudtam cancelt nyomni a 03.13-15-ig érvényes jegyekre, ezért jegyenként levontak 1 euró kezelési költséget és az összeg jóváíródott gopass creditként, amit újra elkölthetnék, akár jövőre is.

Persze idén már nem lesz síelés, szóval írtam nekik az info@gopass.sk címre, hogy a pénzt kérném vissza, válaszban azt írták, hogy a reklamacia@gopass.sk címre írjam meg az igényem és visszaküldik a pénzt, de kicsit hosszabb időbe fog telni.

Szerintem aki nem cancelezte annak is visszaküldik a jegy árát, mert bár vismajor eset van, de ők azok akik nem tudnak szolgáltatni, a síelők mennének síelni. (Fordított a helyzet a szállással, ott mi nem tudunk/akarunk menni, szóval csak a szállásadó jóindulatára számíthatunk, hogy átfoglalhatjuk jövő szezonra.)

UPDATE: ezt most írták, szombat 18:30-kor, szóval nonstop dolgoznak úgy látszik.
Előzmény: (turkburk 209016)
turkburk
12 élménybeszámolót írt
12
7 éve tag
2020.03.14. 13:37
Megnéztem a My orders / Active orders oldalt, de nekem nincs 'cancel' gomb. Március 13-15 van jegyünk több is. Lehet, hogy az a gond, hogy már elkezdődött az érvényessége?
Írtam nekik még csütörtökön, amikor bejelentették a lezárást az online felületükön, de nem válaszoltak.
Az is elvárható lett volna, hogy értesítsenek emailben a lezárásról, nehogy elinduljak és ott derüljön ki. Persze, most mindenki a híreket lesi, de ha már megvan minden elérhetőségem náluk, megtehették volna.
Előzmény: (jolyjoker 209001)
Petkovics
109 élménybeszámolót írt
109
15 éve tag
2020.03.13. 20:27
nagyon köszönöm a gyors választ! akkor visszakapok 54 €-ot amit a jövő szezonban tudok levásárolni. mondjuk ezzel sokkal előrébb nem leszek, de legalább nem buktam el...
Előzmény: (jolyjoker 209001)
jolyjoker
37 élménybeszámolót írt
37
5 éve tag
2020.03.13. 20:18
Belépsz az online felületre, a My orders menüpont alatt megtalálod a megvásárolt termékeket, és egyenként mindegyiknél rányomsz a cancel gombra. A jóváírt összeget a credit alatt látod.
Előzmény: (Petkovics 208999)
Petkovics
109 élménybeszámolót írt
109
15 éve tag
2020.03.13. 19:01
ha megkérlek akkor lefordítanád amit írtál?
én március 24,25, 26-ra vettem a 9€-os napijegyekből. ezekkel mit tudok csinálni? köszi a segítséget előre is!
Előzmény: (RM 208991)
RM
874 élménybeszámolót írt
874
20 éve tag
2020.03.13. 09:49
A goopass oldalon lehet cancel-elni a sí jegyeket. Ezt tegyétek meg! (Nem tudom automatikusan törlődik-e. ) Én gopass pontokért vettem, azokat jóváírták.
h i r d e t é s
h i r d e t é s
KIEMELT SÍTÁBOROK
UTASBIZTOSÍTÁS 10% KEDVEZMÉNNYEL
KIEMELT SZÁLLÁSAKCIÓK
SZAKÜZLET AJÁNLATOK
KIEMELT APRÓHIRDETÉSEK
Havazás Előrejelzés
FELIRATKOZOM A HÍRLEVÉLRE
facebook twitter youtube instagram linkedin pinterest google cégem rss tiktok

Megjelenési ajánlatunk:
sielok.hu © Copyright 2000-2024 - Síelők Bt.