100%, hogy fáradt lécet teszteltem, ez ránézésre is több, mint nyilvánvaló volt.
A másik dolog, hogy tömegcsökkentés miatt a próbált évjárat és az én lécem között szerkezetet is módosítottak. Senki nem beszél róla, de ha valaki megnézi az adott 2 évjárat tömegadatait, akkor látszik, hogy szerkezeti hangolás is volt.
Az alapvető probléma az volt, hogy ez a 84-es középrész már all-mountain kategóriaként fut, egyébként teljesen helytelenül, mert amúgy 100% pályaléc(!!!) csak jobban alkalmazkodik a délutáni, lazább, túrtabb körülményekhez.
Mivel a valóban all-mountain (90 és felette középrész) tényleg hosszabbakat ad meg minden iránymutatás és kalkulátor - valóban több irányból is hagytam magam bevinni a málnásba a mérettel.
Ez a 84-88 kategória egy ilyen senki földje all-condition, átmeneti zóna, itt azért nem könnyű tökéletesen eligazodni, főleg akkor, ha ebben a kategóriában eddig nem rendelkeztem személyes tapasztalattal.
Na most már van tapasztalat!
Mindezt úgy írom, hogy senki irányába semmilyen ellenérzésem nincsen a témával kapcsolatban.
"Ha rádolgozol, (mint szobafestő az új kettes létrára), a léc idővel fárad, félúton találkoztok!"
Én erre maximálisan nyitott lennék, sőt - van egy olyan része is, hogy ez a léchossz, ebben a keménységben azért kedvesen, de odaszól, ha hibázik az ember. Tudnánk közeledni egymáshoz hosszabb távon, ebben kérdés sincs. A térdem féltem, mert ha van rá lehetőség, akkor az utolsó leheletemig szeretnék sielni!
Nehéz döntés, de jelenleg a tanulás lehetőségén kívül minden más paraméter az elengedés mellett van.