Köszi.
Én is így tudtam.
A fejek a hűtőrácsba fixen beépítettek.
A motorházban futnak a kábelei.
Széthúzható csatlakozókkal. A határon mindig széthúzom mindkettőt.
Ha próbál belekötni, kinyitom a motorteret és bizonyítom, hogy "auser betrib".
Nem szoktak kötekedni. Azonban egyszer bemértek, akkor még nem volt beépítve a G9. Levett 50 €-ra. Jogosan.
100 helyett mentem vagy 130-al. Burgenlandban, Kismarton környékén autóúton.
Körbejárta a kocsit és nagyon fürkészte a hűtőrácsot.
A burgenlandiak nagyon rámásztak a mérésre. Máshol nem annyira jellemző.
Sengennel megszünt a határvadász munkakör. Sok a rendőr, el kell őket tartani valamiből. Ez meg jó bevétel.
Nickeldorf és Bécs között van a pályán egy drapp felsőkategóriás Audi. "Fenetudjamilyenszuperautó."
Belül az ablakban a villogó. Az vadászik de nagyon.
Engem nem fogott meg, meg nem is fog. Kibirom 130-140 -el azt a néhány tíz km.-t. De többször láttam munkában megállított autók mögött.
A többi pályán már kevésbé vészes a dolog. Talán Linz környéke kivétel.
Máshol megeresztem 160-al, vagy gyorsabban, ha megy a konvolyban más is.
Az alagutakban érdemes betartani a 100/80 -at, mert a falon lehetnek ezzel foglalkozó kamerák.
Többnyire beteszem tempomatba az alagutakban. Megemelve a megengedettet 8 %-al. Azért még nem szólhatnak.
Jó a tempomat, mert a "lábamban mindig több van".