Adatvédelmi tájékoztatónkat itt találod. A minőségi szolgáltatás érdekében sütiket használunk.
ELFOGADOM

Előzmény és válaszok a Osztrák autópálya tapasztalatok topikból

ÜZENETEK (7)Időben csökkenő Időben csökkenő
Szab
2070 élménybeszámolót írt
2070
19 éve tag
2010.02.03. 13:54
A BP-stől kell félni, mindenképpen. De, egyszerűbb csurogni az árral....
Előzmény: (Agent 83033)
Agent
1646 élménybeszámolót írt
1646
21 éve tag
2010.02.03. 13:51
Pedig általában meg lehet bízni a lokál rendszámos osztrákokban, az adott városban és könyékén, ha ők nyomják, akkor érdemes mögöttük csapatni (pl. Linz környékén LL rendszámos autók)
Előzmény: (Szab 83026)
Szab
2070 élménybeszámolót írt
2070
19 éve tag
2010.02.03. 13:42
Hegyeshalom után találkoztam egy Passat Varianttal is, sötét még a régebbi kasztnis, 2003-tól gyártott és egy most futó A6 kombival is. Az is sötét színű és belül vannak a villogók. 150 km/h felett állítanak félre. Konvolyban araszoltunk, szélső sávból indultak és az első kocsit állították ki, egy osztrák Lexust, 180+ nyomta. Egyébként napközben tök felesleges nyomni a forgalom úgyis megfog. 100-as átlagot lehet menni. Ezért 130-as tempomattal szütyörgök. Egyszer éjjel tudtam menni egy 3 óra 15 percet, 420 km-re, de akkor még fiatal voltam....:)))
h i r d e t é s
Agent
1646 élménybeszámolót írt
1646
21 éve tag
2010.02.03. 13:38
+ a section kontroll a Wechselen átvezető pályaszakaszon, bár nem tudom, hogy működik-e, illetve vigyázni kell mert a go-box regisztráló kapuk nem látható oldalára is szoktak "utánad néző" mérő és fényképező kamerákat.
Sziebler Péter
34 élménybeszámolót írt
34
19 éve tag
2010.02.03. 13:22
Köszi.

Én is így tudtam.

A fejek a hűtőrácsba fixen beépítettek.
A motorházban futnak a kábelei.
Széthúzható csatlakozókkal. A határon mindig széthúzom mindkettőt.

Ha próbál belekötni, kinyitom a motorteret és bizonyítom, hogy "auser betrib".
Nem szoktak kötekedni. Azonban egyszer bemértek, akkor még nem volt beépítve a G9. Levett 50 €-ra. Jogosan.
100 helyett mentem vagy 130-al. Burgenlandban, Kismarton környékén autóúton.
Körbejárta a kocsit és nagyon fürkészte a hűtőrácsot.

A burgenlandiak nagyon rámásztak a mérésre. Máshol nem annyira jellemző.
Sengennel megszünt a határvadász munkakör. Sok a rendőr, el kell őket tartani valamiből. Ez meg jó bevétel.
Nickeldorf és Bécs között van a pályán egy drapp felsőkategóriás Audi. "Fenetudjamilyenszuperautó."
Belül az ablakban a villogó. Az vadászik de nagyon.
Engem nem fogott meg, meg nem is fog. Kibirom 130-140 -el azt a néhány tíz km.-t. De többször láttam munkában megállított autók mögött.
A többi pályán már kevésbé vészes a dolog. Talán Linz környéke kivétel.
Máshol megeresztem 160-al, vagy gyorsabban, ha megy a konvolyban más is.
Az alagutakban érdemes betartani a 100/80 -at, mert a falon lehetnek ezzel foglalkozó kamerák.
Többnyire beteszem tempomatba az alagutakban. Megemelve a megengedettet 8 %-al. Azért még nem szólhatnak.
Jó a tempomat, mert a "lábamban mindig több van".
Előzmény: (Szab 82910)
Szab
2070 élménybeszámolót írt
2070
19 éve tag
2010.02.02. 21:02
Tilos használni! De még kikapcsolt állapotban sem lehet a kocsiban.
Sziebler Péter
34 élménybeszámolót írt
34
19 éve tag
2010.02.02. 17:03
Tudtok valamit a lézerblokkoló ausztriai használatáról?

Péter
h i r d e t é s
h i r d e t é s
KIEMELT SÍTÁBOROK
UTASBIZTOSÍTÁS 10% KEDVEZMÉNNYEL
KIEMELT SZÁLLÁSAKCIÓK
SZAKÜZLET AJÁNLATOK
KIEMELT APRÓHIRDETÉSEK
Havazás Előrejelzés
FELIRATKOZOM A HÍRLEVÉLRE
facebook twitter youtube instagram linkedin pinterest google cégem rss tiktok

Megjelenési ajánlatunk:
sielok.hu © Copyright 2000-2024 - Síelők Bt.