"Ezt az esetet mi itt Europában "kötelezö felelösségbiztosítás"-nak szoktuk nevezni."
Mi is annak nevezzük itt Európában, viszont a kötelező felelősségbiztosítást mindenhol a biztosított személy fizeti.
Bármely tömegközlekedési eszköz bérlet/jegy árába be van építve a biztosítási díj, Németországban is.
Szerintem annyiban le lehetne zárni ezt a témát, hogy ez igazából nem probléma, gumicsont, amin lehet rágódni, de felesleges. Ha annyira feszélyez a dolog, akkor szerintem próbálj meg bármely lift üzemeltető társasághoz fordulni (németországihoz!) a panasszal, személy szerint továbbra is úgy érzem, hogy a bérlet áráért megfelelő szolgáltatást kapok, a használat feltételei pedig kötelezőek rám nézve, ugyanúgy mint pl. a dohányzás tilalma a felvonóban (mondjuk ezt nekem nem nehéz betartanom:)), vagy annak a rendeltetésszerű használata.
"A síliftkezelö szabályainak egyetlen célja az illetö zsebeinek minél gyorsabb degeszre tömése minél kevesebb ellenszolgáltatás ellenében."
A sílift építése óriási pénzbe került, az üzemeltetés pénzbe kerül (villanyszámla, dolgozók bére, stb.), a karbantartás pénzbe kerül, a hóágyúzás rengeteg pénzbe kerül, a pályakarbantartás pénzbe kerül, a ratrak pénzbe kerül, a motoros szán pénzbe kerül, mindezt persze úgy hogy nyáron gyakorlatilag deficites holtszezon van, szerintem nem bonyolult megérteni, hogy ehhez sok bérletet kell eladni sok pénzért.