Sikerült végre pontot tenni az ügy végére. Időt nem kímélve, visszamentem másodszor is az üzletbe, miután felhívtak , hogy mehetek, mert bent van az osztályvezető. Mire beértem, nem volt ott, épp kiszaladt valahova, úgyhogy ismételten nem találkoztam vele, még jó, hogy azért kellett bemennem másodszor, mert első alkalommal sem találkoztam vele. És a vita megint kezdődött elölről. Ismét meg akartak győzni, hogy ezt a modellt vásárolják férfiak is, ez nekem tökéletes, ha mégsem érzem magam jól benne, az nem azért van mert ez egy kifejezetten női modell, különben is felpróbáltam, ha nem volt kényelmes miért vettem meg, nem vesznek vissza használt cipőt stb. Ami negatív volt az egészben a bosszankodáson kívül az a stílus, amivel kezeltek és, hogy szinte már mindenki üvöltözött (ők négyen na és én is), hogy meg tudja védeni a maga igazát. Hosszú küzdelem volt, már csak egy mondat választott el attól, hogy a fogyasztóvédelmet is bevessem. Aztán valami történt, akikkel eddig vitatkoztam, talán még kedvesek is lettek!?? A végén visszaadták a pénzt, úgyhogy vegyes gondolatokkal, de legalább lezárult...
Mindenkinek köszönöm a hasznos tanácsokat!