Én januárban még nem voltam itt és csak a pálya rendszer felét ismerem. Az elmúlt 2 évben emlékeim szerint nem volt sok természetes hó januárban. A hóágyúzás beindul, amint megjön a hideg. Azzal érdemes számolni, hogy a sok kék pálya inkább csak összekötő- közlekedő út. Ezeket vékonyabban jelölik a térképen. Ilyen pl. a kék 13; 14; 15- ös alsó része, de a 19; 20- as kék pályák is. Nagyon szép, de lejtése néhol egyáltalán nincsen és ha bejön egy meleg időszak, akkor küzdelmes, mert nem csúszik. A 17- es, vagy a 21; 22- es fent a „csúcson” igazi kezdőknek való kellemes, rövidebb kék pályák tárcsás felvonóval. A 15 teteje is enyhe lejtésű, de széles kék pálya. Ha már egy kissé jobban megy a csúszás, akkor a piros 18- as Ruska nevű pálya is szuper. Ugyanez a helyzet, már némi rutinnal, a piros 23; 24 felső részei is jó, de csak, ha megy a tárcsás lift. Mert a 23 piros pálya alsó része kevésbé jó hóviszonyok esetén jegesedhet. Ez a rész kezdőknek igen csak kalandos lehet. Persze azt is meg kell tanulni. Még amire figyelni kell, hogy a pályarendszer két végpontja (Bolfenk – Areh) nem könnyen síelhető össze (az említett összekötő utak miatt), itt síbusz jár, de talán kényelmesebb és rugalmasabb az autós közlekedés a két magaslat között.