Kedves SíElek11! Sajnáljuk a kellemetlenséget és megértjük a csalódottságát a két esti műszaki hiba miatt! Tegnap kétszer, 18 óra előtt egy kicsivel és 20 óra körül feszítési problémát jelzett az ülőlift automata rendszere és leállt a berendezés. Mivel a hibát azonnal nem tudtuk kiiktatni (érzékelő probléma), úgy döntöttünk tartalék hajtással inkább lehozzuk az utasokat 10-15 perc után, minthogy még várjanak. Ezzel együtt elindítottuk a csákányos felvonót is. (Kb. 20 perc után kiiktattuk a hibát, így jelenleg is rendben működik a Panorama lift.) Fontos tisztáznunk, hogy műszaki okból összesen a két említett megállásunk volt! Ezt leszámítva a liftek folyamatosan üzemeltek (Panorama lift vagy helyette a B-jelű lift, a D lift), de természetesen kivétel, amikor valaki például elesik és ezért meg kell állítani a felvonót, vagy le kell lassítani ha szükséges a kiszállásnál. A liftek sebessége optimalizálva van a mindenkori síző közönség tudásához (tapasztalati úton) és az időjáráshoz igazítva. Ezért tegnap este 2 m/s-al járt a Panorama lift, ami egyáltalán nem számít lassúnak. (Szeles időben egyébként a sebesség ettől alacsonyabb is lehetne.) A sorbanállási idő a kivételesen nagy esti forgalomhoz viszonyítva - a két leállás kivételével- a legrosszabb esetben is 3-4 perc volt. Igyekszünk négyessével beállítani az utasokat, de így is gyakori, hogy például csak ketten utaznak a székekkel. Snowboardosok esetében ez sokszor érthető is! A hóágyúzást illetően minden lehetőséget kihasználunk, amikor szükséges és lehet havat készíteni. Balszerencsénkre éppen a hóágyúzást végző kollégáknak kellett a csákányos felvonóhoz beugraniuk azt üzemeltetni, így késve lehetett leállítani a hóágyúkat, amikor már felerősödött a szél.