Szép Napot kívánok! Ne haragudjon, de abszolút nem értek egyet az ön levelével és ennek hangot is szeretnék adni!
Mi is fent voltunk a családommal tegnap amikor ez az eset történt.
Igen a pálya minősége nyílván plusz 10fokban nem lesz olyan mint ha mínusz lenne, de lehet ez a pálya akár Ausztriában is akkor is nyílván olvadni fog! Őn elvárja, hogy egy hó infós vonalon az adott alkalmazott megtudja jósolni előre, hogy milyen időjárás várható? Ők is csak is internetről tudnak tájékozódni (ahogy mi is) meg ott abban a helyzetben tudják megmondani hogy van e szél vagy nincs! Az áramszünet pedig egyáltalán nem a park dolgozóinak a hibája, mi megkérdeztük és elmondták, hogy az Émász egyik vezetékében van szakadás. Vártunk egy órát, sajnos nem jött vissza, így mi is visszaváltottuk a jegyeket, de az alkalmazottak nagyon segítőkészek voltak és mindenkinek egyénileg próbálták megoldani a problémáját lehetőségükhöz mérten, pedig néhány ember viselkedése felháborító volt! Én is kereskedelemben dolgozom, és tudom, hogy a bankkártyás fizetést nem tudják kézpénzben kifizetni és áram és internet nélkül pedig nem lehet utalni! Nagyon sajnáltam őket mert nem ők tehettek a történtekről!
Én tájékozódtam az internetről és láttam, hogy szerdán éjszaka már mínusz 7 lesz szóval biztos hogy fognak hóágyúzni és vissza állítják a pálya minőségét, így hétvégén biztos, hogy vissza fogunk látogatni!
Ui: Jó, hogy nem a parkolót kezdte el lefotózni és feltenni képként, hogy a pálya része!