"Bennem felmerült az is, hogy a mai világban létezik-e olyan szolgáltató, aki el akarja adni a termékét és annak kevésbé előnyös tulajdonságait is reklámozza (pl. tv reklám). Meglátásom szerint a Sípark is egy eladásra szánt termék, így a fogyasztónak kell az ismeretei alapján eldöntenie, hogy megveszi-e."
Pontosan ez ellen létezik ez, illetve ennek a szankcionálása:
Szándékos megtévesztés (Ptk. 210.§ és a Btk. 318.§)
Meg pl. az értékcsökkent áru fogalma, amit azért elég szépen/korrekt módon lehet kezelni.
Szerintem mindenki pontosan tudja, kinek mi a problémája/motivációja és hogy ha mondjuk tömegsport támogatása címszó alatt pár stadion/kisvasút megépítése helyett bizonyos szituációkban kompenzációt kaphatnának az üzemeltetők, akkor jó eséllyel nem született volna meg az indító post. Ezzel nem mentegetni szeretnék bárkit is...