Ha így síelsz abból soha nem lesz egy nprmális kanyar.
1. A kikormányzást és bekormányzást külön kezelni nagy hiba, ugyanis egyik a másikra épül. Ha a kikormányzást későn kezded ( túlhúzod a kanyart) nem lesz jó az élváltás ruhadt nagy késés lesz belőle a bekormányzásban lassan fog felépülni az élszőg jóval a kanyar csócspontja után lesz a maximum holott a csúcspont körül már el kellene kezdeni lejönni.
2. Ha az élváltást úgy hajtod végre hogy a leendő ívkülsőn terhelés van az már bukó a jó kanyar szempontjából, oltári késés, lehet lityi lötyizni de a kéz már nem lesz lent a havon.
3. Már bocs de hogy akarsz úgy egy kanyarba bemenni hogy nincs a medence térd boka izomzattal rögzítve??? Kanyar csúcspontja környékén hasprést kell nyomnom hogy ne csukjon össze az erő (mintha egy cementes zsákot a nyakamba dobnának) pl a medence olyan mint a libikóka. Ezeket a csukló pontokat fixálni kell, itt jön a biomechanika. Ajánlom figyelmedbe Ozsi írásait a Skicult Ozonski vagy az ISE oldalán.