Csak a tapasztalatok gyűjtése végett írom, hogy mindenki tudja, mire figyelje:
Megvettem kint az új Nitro Magnum deszkámat. Sokat agyaltam, hogy hogyan hozzam haza, aztán végül sikerült találnom egy ismerőst, aki jön haza. Mivel, ha személyesen hozzák a deszkát 430€ értékig nincs vám meg ÁFA, ezért ezt választottam. Meg én naív, gondoltam biztonságosabb is, mint a posta.
Ennek ellenére a San Francisco-i reptéren valami nagytudású check-in pultos embernek sikerült összecserélnie a csomagmatricát egy bőrönd matricájával. Most Ferihegyen figyel egy bőrönd az én matricámmal és a boardom meg valahol járja a világot, ki tudja, milyen matricával ráragasztva. Lufthansa 90 nap után fizet kártérítést, addig keresik. De a kártérítés súly után megy, szal fogalmam sincs, hogy mit fogok kapni. De az érdekel a legkevésbé, mert vége lesz a szezonnak, mire kifizetik.
Szal csak annyi, hogy ha valaki személyesen hozza be a vásárolt cuccot, semmiképpen ne jöjjön el addig a check-in pulttól, míg a saját szemével nem látja, hogy a jó matricát ragasztották rá. Meg úgy általában, ha repülővel megy, akkor se.
Egyébként minden tiszteletem a ferihegyi csomagos munkatársaké. Ilyen segítőkész társaságot nem nagyon láttam még. Ha rajtuk múlna, már tuti meglenne...