A kamera a jobb léchez van rögzítve, a jobb léc a lábhoz. De ezt nem látjuk, mivel a teljes alakos kompozíció miatt feljebb van pozicionálva az optika. (Azt viszont látjuk, hogy biztonság esetére egy hevederrel is rögzítve van a kamera a cipőhöz.)
A furcsa látványvilág úgy keletkezik, hogy a képkivágásban a léc, az ahhoz rögzitett cipő és az abban "rögzített" jobb láb fixen áll, az összes többi (test, bal láb, paplan, háttér) pedig mozog. Miközben éppen az ellenkezőjét szoktad meg: egy statívon álló kamerához képes a háttér a fix és az ember mozog.
Ettől olyan, mintha a háttér vetítve lenne. Ha pl egy bringa vázára vagy kormányára szerelsz egy kamerát, ami visszafelé (értsd a tekerő felé) forgat, ugyanezt a hatást éred el.
Ez biztosan élő felvétel. Lehetne ilyet csinálni kamuból is greebox és motion control technika (meg még néhány digitális trükk) segítségével, de az ebben az esetben olyan drága, hogy egy ilyen amatőr filmecskében elképzelhetetlen...