Adatvédelmi tájékoztatónkat itt találod. A minőségi szolgáltatás érdekében sütiket használunk.
ELFOGADOM
Menü ≡

Visszatérítés nincs, ha nem megy a felvonó?

Üzenet írásához regisztrálnod kell, vagy be kell jelentkezned.
laponként:
összesen 7
, rendezés:
Üzenetek
Üzenet íráshoz regisztrálj
Üzenet szövege
Feladó:  minerelFérfi
Dátum: 2022.01.24. 20:13
(Üzenetazonosító: 214748)
minerel Hozzászólások: 3701
Regisztrált: 2006.11.02.
2 síterepet értékelt

Kreischbergen egyszer amikor nem ment a Rosen oldal, térítettek vissza. Meg is lepődtem.
Feladó:  nagyurFérfiHaladó síelő
Dátum: 2022.01.24. 19:27
(Üzenetazonosító: 214744)
nagyur Hozzászólások: 17
Regisztrált: 2017.01.04.
BEMUTATKOZÁS

Egyetértek, a kedvezménynél többet veszít az ember, ha egy nap leállnak a liftek. Akkor marad a napos bérlet, vagy olyan biztosítás, ami térít ezen esetekben.
Előzmény: (Kis Kovi 214743)
Feladó:  Kis KoviFérfiHaladó síelő
Dátum: 2022.01.24. 18:57
(Üzenetazonosító: 214743)
Kis Kovi Hozzászólások: 250
Regisztrált: 2011.02.07.
24 síterepet értékelt
BEMUTATKOZÁS

Szerintem nagyon kis kedvezményt adnak több napos bérletek esetén (max. 10 %), így aránytalan az, hogy ha szinte teljesen leállnak, akkor ne kapjon vissza az ember valamilyen szolgáltatást az általa fizetett ellenértékért, főként, hogy a nem állandó költségek az üzemeltetőt sem terhelik az nap olyan mértékben, mint egy teljes üzemi napon.

Ez így tisztességtelen magatartás, mondhatnám, ilyenkor hol van a "nagy" fogyasztó védelem?

Megjegyzem, ha adnának lehetőséget esetleg a megfizetett szolgáltatás máskori igénybevételére esetleg egy (át)regisztrációs díj ellenében, már az is egy "fogyaszthatóbb" megoldás lenne.

Arról nem is beszélve, hogy általában a napos bérletek esetében jobban kihasználja az adott napot a síelő, mint ha valaki 6 napot síel folyamatosan.

Eleve, ha valaki jelentősen több szolgáltatást vesz, sokkal nagyobb mértékben járul hozzá az adott vállalkozás működési feltételeihez (állandó költségeihez), így nagyon nem korrekt, hogy ilyen esetben viszont sokkal rosszabbul jár, mint aki esetleg egyelten napot vesz igénybe az adott szolgáltatónál.

A fentiek miatt mi is csak általában akkor vettünk több napos bérletet, ha atombiztosnak láttuk a feltételeket vagy tényleg komoly kedvezmény (nem pár százalék) járt hozzá (pld-ul: díjmentes szolgáltatás a gyermekeknek), mert nagyjából sejtettem, hogy ez így működik.

Talán egészségkárosodás estén van valami lehetőség a visszatérítésre is, mint ha ezt olvastam volna valahol (nem az utasbiztosításra gondolva, mert ott vannak már ilyen termékek, amelyek erre is fedezetet nyújtanak).
h i r d e t é s
Feladó:  goloFérfi
Dátum: 2022.01.24. 18:09
(Üzenetazonosító: 214740)
golo Hozzászólások: 951
Regisztrált: 2010.01.02.
BEMUTATKOZÁS

Ilyen okok miatt azért nem térítenek vissza sehol, mert a többnapos bérletek felajánlott kedvezményes árával, a napi jegyhez képest, te egy fogadást köthetsz arra, hogy nem fognak leállni. Ehhez érdemes az időjárás előrejelzést tanulmányozni, mert a legtöbbször a kockázat nagyobb, és ezért nem éri meg több napost venni (kivéve anticiklon). Aki, mint mi is, havazáshoz időzíti a menést, ami mindig időjárási fronthoz kötődik, az pedig nagy széllel, nagyobb lavinaveszéllyel is jár, ne vegyen többnapos jegyet. A tapasztalat tanított meg erre.
A másik dolog, hogy néhol a többnapos bérletbe beárazzák egy nagyobb régió többi pályájának látogathatóságát is, ami drágább. Ezért aki nem mozog, hanem egy helyen tölti a szabadságát, annak lehet, hogy a helyi, olcsóbb bérlet, ami lehet alkalmanként egy 11 órás vagy déli bérlet is, már jobban is jönne ki, mint a több napos.
Feladó:  nagyurFérfiHaladó síelő
Dátum: 2022.01.24. 15:12
(Üzenetazonosító: 214732)
nagyur Hozzászólások: 17
Regisztrált: 2017.01.04.
BEMUTATKOZÁS

Präbichl - itt voltunk is, és egyik nap csak a húzólift (1 db) + gyerekpályák működött, de volt már szél miatti teljes leállás is.
Itt a vonatkozó szabályzat, ha ebből ki lehet venni:

https://www.praebichl.at/winter/ski...tickets-preise/allgemeine-tarifbestimmungen/

10, 11. pontok Googléval fordítva

Az ügyfelek biztonsága érdekében a felvonótársaság fenntartja a jogot, hogy bizonyos időjárási vagy üzemi körülmények miatt korlátozza az értékesítést és/vagy a szállítást. Ebben az esetben díj-visszatérítésre nincs jogosultság. A síbérlet utólagos cseréje vagy érvényességi idejének megváltoztatása nem lehetséges. A jegyek elvesztése, ellopása vagy elfelejtése (KeyCard) esetén csere nem lehetséges.

A létesítmények, pályák vagy teljes síterületek időjárási viszonyok vagy egyéb műszaki okok, lavinaveszély, korai indulás vagy fennakadás miatti üzembe helyezése nem jogosít visszatérítésre vagy az érvényesség meghosszabbítására. Ha a fuvarozásra az utast terhelő okok miatt nem kerül sor, visszatérítésre vagy kártérítésre nincs joga.
Előzmény: (Viri 214703)
Feladó:  ViriFérfiHaladó síelő
Dátum: 2022.01.23. 16:29
(Üzenetazonosító: 214703)
Viri Hozzászólások: 696
Regisztrált: 2003.09.26.
40 síterepet értékelt
BEMUTATKOZÁS

Ezt melyik síterepnél olvastad?
Előzmény: (nagyur 214673)
Feladó:  nagyurFérfiHaladó síelő
Dátum: 2022.01.22. 20:16
(Üzenetazonosító: 214673)
nagyur Hozzászólások: 17
Regisztrált: 2017.01.04.
BEMUTATKOZÁS

Jól olvasom, ha veszek többnapos bérletet, és egy/több napig nem megy a lift pl nagy szél miatt, bebuktam?
laponként:
összesen 7
, rendezés:
h i r d e t é s
h i r d e t é s
h i r d e t é s
FELIRATKOZÁS HÍRLEVÉLRE »