Adatvédelmi tájékoztatónkat itt találod. A minőségi szolgáltatás érdekében sütiket használunk.
ELFOGADOM
Menü ≡
ROVATOK    HÍREK    HÓJELENTÉS    WEBKAMERÁK
TÉLI SPORTOK    FELSZERELÉS    GALÉRIA
JÁTÉK    AKCIÓK    FÓRUM    SZAKÉRTŐK

Donovaly síterep leírás szállás cikk fotóalbum videó síiskola wellness fürdő verseny értékelés, élménybeszámolók

Üzenet írásához regisztrálnod kell, vagy be kell jelentkezned.
következőutolsó laponként: összesen 2677, rendezés:
Üzenetek Üzenet íráshoz regisztrálj
Üzenet szövege
Feladó:  admin3
Dátum: 2018.12.05. 15:36
(Üzenetazonosító: 202240)
admin3 Hozzászólások: 611
Regisztrált: 2007.01.25.

Most pénteken, azaz 2018. dec. 7-én indul a szezon Donovalyban!

Első körben 2 db húzólift (D és P2), valamint a G ülőlift üzemel majd a Zahradiste, azaz a lankásabb oldalon 8:30 és 15:30 között!

December 24-ig mindössze 13 €-ba került a 7 órás napijegy, vagy 11 € a 4 órás jegy.
Gyermekbérlet: 12 éves kor alatt 11 € (7 órás), vagy 9 € (4 órás)

https://sielok.hu/rovat/akciok/cikk/sieles-donovalyban-az-eloszezonban-csak-13-euroert/
Feladó:  pattyskiFérfiHaladó síelő
Dátum: 2018.11.27. 17:25
(Üzenetazonosító: 202057)
pattyski Hozzászólások: 1296
Regisztrált: 2001.10.04.
34 síterepet értékelt
BEMUTATKOZÁS

Igen, jól látod. Pár napig nagyon hideg lesz, ezért ki akarják használni. Bár elég kevés víz van az idén, nem tudom meddig lehet hóágyúzni.


Webkamerak

http://www.ho.hu/hu-HU/oldalak/0/tel/65/86/elo-kamerak
Feladó:  sielo janosFérfi
Dátum: 2018.11.27. 16:52
(Üzenetazonosító: 202055)
sielo janos Hozzászólások: 11
Regisztrált: 2018.11.17.

Jol latom a webkamerakon, hogy beinditottak a hoagyukat?
h i r d e t é s
Utasbiztosítás 10% kedvezménnyel - kösd meg online!

Feladó:  admin3
Dátum: 2018.04.03. 15:27
(Üzenetazonosító: 201029)
admin3 Hozzászólások: 611
Regisztrált: 2007.01.25.

A Park Snow Donovaly közleménye:

"A SÍSZEZON BEFEJEZŐDÖTT!

A PARK SNOW Donovalyban a 2017/2018-as síszezonnak vége. Szeretnénk megköszönni minden kedves vendégünknek aki a bizalmával megtisztelt minket és nálunk síelt ezen a télen.
2018 április 28-tól a bobpálya és a TELEMIX Nova hola felvonó csak hétvégéken és ünnepnapokon, a Fun Arena 2018 június 16-tól minden nap működik. A nyári nyitva tartás a weboldalunkon megtalálható.

A Donovaly Info Centrum 2018 április 29-ig zárva tart.
Viszontlátásra a 2018-as nyári szezonban!"
psd-tavasz.jpg
Feladó:  Fruzsi2NőKezdő síelő
Dátum: 2018.03.18. 10:18
(Üzenetazonosító: 200729)
Fruzsi2 Hozzászólások: 1
Regisztrált: 2018.03.18.
1 síterepet értékelt

Sziasztok,

Mi február elején voltunk Donovalyban egy hétig.Én nem szoktam feliratkozni semmiféle fórumra, de elolvasva az itt megjelent hozzászólásokat a Patti Ski kapcsán ki kívánkozott belőlem néhány gondolat.
Mi a Patti Skinél foglaltunk szállást és sí oktatást is.
A szállással és az oktatással is meg voltunk elégedve. Az apartman jól felszerelt volt, tiszta. Vacsorára is befizettünk, nagyon finom volt. Tény hogy a büfében nem beszélnek magyarul , de angolul el tudtunk boldogulni. (anélkül viszont mind mosolyoghattunk volna mert a mosoly önmagában nem oldja meg a kommunikációs problémákat)
Magyar nyelvű síoktatást kértünk és azzal is meg voltunk elégedve.
A recepciós hölgyről viszont az volt a benyomásunk hogy nem éppen vendégszerető. Jól beszélt magyarul , de mintha szívességből ülne az információs pultba és nem ez lenne a munkája. Ezen a téren még van hová fejlődnie a vállalkozásnak.Ha az ember a vendéglátásban akar dolgozni akkor udvariasan kell bánnia a vendéggel, mert a magyar vendégek nem rosszabbak és nem jobbak bármelyik másik nemzet vendégeinél.
Mindent összevetve mi jól éreztük itt magunkat, sokkal több volt a pozitiv élmény mint a negativ, szívesen visszamegyünk máskor is Donovalyba és a Patti Skihez és ajánlom is a helyet .
Tanácsként azt ajánlom hogy aki ide indul olvassa el alaposan a honlapon lévö információkat ( pld. Snow Card kártya által biztositott kedvezmények ).
Feladó:  admin3
Dátum: 2018.03.05. 14:41
(Üzenetazonosító: 200422)
admin3 Hozzászólások: 611
Regisztrált: 2007.01.25.

Március 12-től 28 € helyett csak 24 € lesz a 7 órás napijegy Donovalyban, így aki a márc. 15-i hosszú hétvégén tervez itt csúszni, az már akciós áron csúszhat! Esti síelésre a Zahradiste oldalon egészen márc. 17-ig lehetőség lesz.

A Lupus Travelnél továbbra is 20%-os kedvezménnyel vásárolhatóak a síjegyek: https://sielok.hu/rovat/akciok/cikk/kedvezmenyes-donovaly-siberletek/
P2195632.JPG
Feladó:  naharFérfiHaladó síelő
Dátum: 2018.02.28. 20:30
(Üzenetazonosító: 200215)
nahar Hozzászólások: 24
Regisztrált: 2006.02.14.
32 síterepet értékelt

Sérülés miatt megmaradt 2 db 1 napos Donovaly felnőtt bérlet eladó. Ára 5500.- /db. Érd.: 20/9289301
Feladó:  nyulderFérfiKezdő síelőHaladó snowboardos
Dátum: 2018.02.22. 05:58
(Üzenetazonosító: 199866)
nyulder Hozzászólások: 17
Regisztrált: 2008.11.26.
4 síterepet értékelt

Sziasztok!
Tapasztalatokat szeretnék kérni a Brumik Síakadémiáról!
Akinek a gyereke vett már részt rajta!
Magyarul beszélnek-e stb...
Köszönöm
Feladó:  százasFérfiHaladó síelő
Dátum: 2018.02.19. 12:20
(Üzenetazonosító: 199708)
százas Hozzászólások: 119
Regisztrált: 2011.12.17.
55 síterepet értékelt
BEMUTATKOZÁS

Kedves rossviki!
Nem voltam ott, mindkét fél a maga igazát bizonygatja. Egy biztos: ilyen esetekben a szolgáltatónak kell nagyobb toleranciát tanusítania.
Előzmény: (rossviki 199638)
Feladó:  rossvikiNőHaladó síelő
Dátum: 2018.02.17. 23:00
(Üzenetazonosító: 199638)
rossviki Hozzászólások: 2
Regisztrált: 2014.02.09.
BEMUTATKOZÁS

Kedves Százas, és sem vagyok híve az általánosításnak. De most sajnos nem azt kaptuk vissza, amit adtunk. Mi nem így viselkedtünk, velünk viselkedtek így. Viki
Előzmény: (százas 199557)
Feladó:  százasFérfiHaladó síelő
Dátum: 2018.02.16. 16:36
(Üzenetazonosító: 199557)
százas Hozzászólások: 119
Regisztrált: 2011.12.17.
55 síterepet értékelt
BEMUTATKOZÁS

Én az utóbbi pár évben, mióta visszaszoktam a Tátrába, nem tapasztaltam semmiféle magyarellenességet. Minden népnek megvannak a saját bunkói, ebből nem szabad általánosítani. Ahogy viselkedsz, azt is kapod vissza.
Feladó:  minerelFérfi
Dátum: 2018.02.16. 13:33
(Üzenetazonosító: 199550)
minerel Hozzászólások: 3451
Regisztrált: 2006.11.02.
2 síterepet értékelt

Ebben a nagy adok-kapokban teljesen elveszik Era514 oktató keresése...
https://sielok.hu/forum/viewtopic.php?t=25&onemessageid=199509
Feladó:  tothleventeFérfiProfi síelő
Dátum: 2018.02.16. 09:39
(Üzenetazonosító: 199540)
tothlevente Hozzászólások: 342
Regisztrált: 2010.01.14.
32 síterepet értékelt
BEMUTATKOZÁS

Nem szabad a szlovák vendéglátókat minősíteni. Mi még mindig mindenütt nagyon jól éreztük magunkat. Mi Korytnica Kupele-n a Svatopluk panzióban szálltunk meg. Nyelvi akadály volt bőven, de a mosoly és a kedvesség mindent megoldott. Minden kérésünk mosollyal teljesült.
A versenyen is. :)
Feladó:  TZoliFérfiKezdő síelőKezdő snowboardos
Dátum: 2018.02.16. 09:31
(Üzenetazonosító: 199538)
TZoli Hozzászólások: 915
Regisztrált: 2004.01.22.
37 síterepet értékelt
BEMUTATKOZÁS

Botonddal először, talán 2000 vagy 2001 lehetett, egy HóShow alkalmából találkoztam. Régen volt, valószínűleg fogalma sincs ki vagyok, annyit soha nem beszéltünk. Akkor egy farmeros-pulóveres fiatalember ott az egyik bejáratnál szórólapot osztogatott. Elmondta, hogy van egy húzós felvonó Donovaly síterep oldalában, amit Ő üzemeltet és ezt népszerűsíti itt nálunk is. Oktatást is vállal. Aztán voltunk a családdal, oktatáson is. Láthatólag szépen fejlődött a vállalkozás. Valamelyik következő HóShow-n, ahol Szlovákia volt a fő kiállító, Botondot már öltönyösen, komolyabb pozícióban láttam. Hosszabban is beszélgettünk, hiszen akkor már megvolt a Fun Park. Gyermekem kapott is tőle egy ajándék jegyet. Aztán mi más irányba kanyarodtunk, de a hírek a Patty Skiről azért folyamatosan jöttek. Nem mindig túl jók. De jöttek a magyarázatok is. Így van ez egy sikeres vállakozásnál is. Nagyobb vállalás, nagyobb gondok, nagyobb megoldandó problémák.
Nem tudom mi történt, nem tudom mit történik. Nem hinném, hogy hirtelen csak úgy elborulna valaki agya. Inkább gyanítom, hogy ez egy olyan folyamat volt, ami lehet, hogy éppen egy ártatlan szereplőn csapódott le. De ez általában mindig így történik. Valószínűsítem, hogy tulajdonosként Botond tudta mit tesz. Lehet, hogy ez már csak egy csepp volt a pohárban, ami aztán itt csordult túl. Valószínűsítem, hogy Botond felmérte tettének súlyát, következményeit és felvállalta, hogy ezek a vendégek rossz hírét fogják vinni. De úgy nézem, nem nagyon érdekelte.
Lehet, hogy elege van belőlünk? Neki is? Miért van az, hogy előbb utóbb a szállásadók tartanak a magyar vendégektől? Azt mondjátok menjünk nyugatra, mert itt csúnyán bánnak velünk. És amikor Ausztriában kiírják, hogy magyar ne lopj? El kéne gondolkodni rajta, hogy ki mit tett a megítélésünkért. Mert mindig a legártatlanabbak szívják meg.
Feladó:  Fejes GáborFérfiHaladó síelő
Dátum: 2018.02.15. 21:36
(Üzenetazonosító: 199516)
Fejes Gábor Hozzászólások: 1
Regisztrált: 2018.02.15.

Sziasztok ,
PattySki hétvégi szállásélményhez csatlakozva szeretnék írni pár tárgyilagos sort röviden, és tömören, hogy senkit ne alázzanak meg úgy ahogy azt velünk tették a hétvégén .
Honda kupára érkeztünk egy 14 fős csapattal , Hodruszky Csaba , okleveles síoktató vezetésével . Jómagam szülőként kísértem a gyermekemet.
Hangsúlyoznám a régió, a pályák,a környezet nagyon rendben vannak, igazi élmény lett volna a hétvége, ha a PattySki teltházas lett volna :
Lássuk röviden a száraz tényeket .
Check in,mint olyan nem ismert,tehát semmilyen info, papír nincs a vendégről érkezéskor --- nem lett volna probléma
Belépve az étterembe semmilyen infot nem kaptunk a helyi szokásokról, a vacsora és reggeli menetéről a személyzet még minimális nyelvtudással sem rendelkezik, pult mögé bújnak, kerülik a VENDÉGGEL a kapcsolatot -- nem lett volna probléma
Só nincs az asztalon, de kérésre sem kaptunk , mert nem értik mit szeretnél :-) -- nem lett volna probléma
14 főre 4 poharat kaptunk -- nem lett volna probléma
Reggelinél a rendelést én vettem fel a csapattól , mert nem sikerült -- nem lett volna probléma
Ágyneműm nem volt,minden nélkül aludtam -- nem lett volna probléma
A rendeléseket és a létszámot egyáltalán nem tudták követni -- ez sem lett volna probléma
Gyerek - felnőtt arányokat esélyük nem volt követni -- nem lett volna probléma
A desszert felszolgálásához a leves és a főétel maradványait nekünk kellett eltenni valahova , mert nem fért el a desszert -- ez sem lett volna probléma

Egyébként az étkezések alatt természetesen minden italfogyasztást rendeztünk, higgyétek el nincs szükségünk pár ice tea eltitkolására :-)

És ekkor jött a hideg zuhany , távozáskor , ami elképesztő és hihetetlen volt :
A saját hozzá nem értésükből fakadóan nem tudták követni hogy mi történt a VENDÉGGEL náluk mindössze KETTŐ nap alatt , ezért tolvajnak, csalónak , és mindenféle szemétnek elhordtak minket. Végül pedig alaposan IQ hiányos verőemberük ordítva elküldött tavaly elhunyt édesanyámat minősítve.Ezt nagyon nehezen viselem , akárki legyen a feladó .......Ekkor szembesültünk a ténnyel , hogy semmi értelme a józan érveknek , mert nincs értelme lealacsonyodni az úriember már emlegetett 80 -as IQ szintjére , ezért fizettünk és távoztunk .
Hozzáteszem , kézzel írott nyugtát kaptunk , részletes számlát képtelen volt előállítani a rendszer , tehát BÁRMENNYIT ráírhattak volna .

Ilyen mértékű agresszióval , mely ráadásul magas fokú bunkósággal is párosult ,soha nem találkoztam .
Minden fórumon hirdetni fogom honfitársaimnak ezt a parádés vendégszeretet , hogy ne járjanak úgy , mint mi .
Egyébként már olvashatjátok a Patty Ski hasonlóan olvasmányos, és szókincsszegény válaszát az ügyre , melyről csak a szánalom szó jut eszembe .... bocs:-)
Bárkinek szívesen állok rendelkezésére további információkkal kapcsolatosan, bármilyen fórum előtt vállalom a véleményem
Fejes Gábor 30/869 1352
Azt hittem valami változott odaát , de NEM !!!
Srácok ,, IRÁNY AUSZTRIA !! Nincs baj:-)
Ott akár még VENDÉGKÉNT is kezelhetnek minket ,
és hálásak , hogy oda megyünk kikapcsolódni .

PattySky,, csak gratulálni tudok , de azért bízom benne hogy észrevettétek , a VENDÉG szót direkt írtam nagybetűvel. Én az IQ hiányos gorilla helyében elgondolkodnék ..... állítólag ő a tulaj és állítólag a VENDÉGEKBŐL él.
Feladó:  Era514NőKezdő síelő
Dátum: 2018.02.15. 18:09
(Üzenetazonosító: 199509)
Era514 Hozzászólások: 2
Regisztrált: 2018.02.15.

Sziasztok! SOS segítségre lenne szükségem. A hétvégén Donovalyba utazunk a családdal, és a két unokahúgomnak (5 és 8 évesek) egy hete foglalást síoktatással kapcsolatban a Patty Ski az előbb jelezte, hogy nem tudja őket vállalni. Teljesen meg vagyunk lőve... Tudtok ajánlani valakit, akit szokott ott magyarul oktatni, és van rá esély, hogy hétvégén ott lesz? Nagyon köszönöm előre is! Erika
Feladó:  rossvikiNőHaladó síelő
Dátum: 2018.02.14. 15:24
(Üzenetazonosító: 199469)
rossviki Hozzászólások: 2
Regisztrált: 2014.02.09.
BEMUTATKOZÁS

Kedves Fórumozók,

Én is szeretném hozzátenni a véleményemet a PattySki szállás élményhez, amelyről Hodruszky Csaba írt - Csaba 4 családnak foglalt 3 appartmant. Én az egyik család voltam - 1 felnőtt 1 gyerekkel - aki egy 2 felnőtt 1 gyerekes családdal volt egy appartmannban a D7-es ben. És igen, komplex volt az elszámolás - mert egyik család ebben az appartmannban vacsorázott első este, a másik nem, mert későb érkezett.

Visszautastanám azt, hogy sumákoltunk és nem mondtuk meg, hogy hányan voltunk - pontosan az volt a probléma, hogy nem sumákoltunk azzal kapcsolatban, hogy az egyik nagyobb termetű gyereknek felnőtt ételt rendeltünk! Ezért a hölgy összekavarodott a számla rendezésénél és aheleyett, hogy elmondta volna nekünk, hogy volt ennyi szállás ennyi főre, ennyi reggeli (gyerek, felnőtt ár), ennyi vacsora (ennyi gyerek, ennyi felnőtt ár), azzal fogadott, hogy semmi nem stimmel, nem azt rendeltük, amit kértünk és egyáltalán nem vezette le számunkra, hogy az általa kiszámolt ár mit tartalmaz, hogy esélyünk legyen egymás között elszámolni.

A kérdésre, hogy hányan vagyunk sokszor válaszoltunk, sokszor elmondtuk és mindig ugyanazt mondtuk - az étellel kapcsolatban jeleztük, hogy a számolásnál vegye figyelembe, hogy habár gyerek volt a szálláson, felnőtt ételt rendeltünk neki, miután láttuk, hogy a fiúnak nem elegendő az adag. 3 család ott állt a pultnál és ahogy egy közös ebédnél is szokott lenni ott álltunk a készpénzzel és nem azt vártuk tőle, hogy appartmanonként fizessünk (miután az első percben láttuk, hogy ő ezt nem szeretné, mert bonyolult), csak azt, hogy elmondja, hogy milyen tétel mennyibe kerül, és egyben odaadtuk volna neki a pénzt. Erre esélyt sem kaptunk. Csak arra, hogy az első perctől kezdve meg legyünk vádolva, hogy sumákolunk.

Teljes jóindulattal léptünk be a szobákat rendezni - nem tettük szóvá, hogy nem kaptunk elegendő ágyneműt (de lehetőségünk sem lett volna, mert a recepción sem reggel, sem este nem találtunk embert, napközben pedig inkább síeléssel töltöttük az időt és úgy gondoltuk utána, hogy megoldjuk az ágynemű hiányt más módon), nem tettük szóvá, hogy az étteremben a kiszolgáló személyzet nem tudta követni, hogy milyen ételt hozott ki, milyen ételt nem. De ők kihangsúlyoznám, hogy kedvesek voltak!!! Tehát ez ténylegesen kommunikációs probléma volt - mivel mindannyian utazunk, ez azért nem szokott gondot okozni, hilyen tisztában vagyunk, nem beszéljük az adott ország nyelvét. Az ital rendelést többször kellett jeleznünk (amikor értették is, hogy mit kérünk), mert nem hozták ki elsőre. Amikor kértünk vizet, akkor poharat nem kaptunk. Sót is többször kellett kérnünk - én úgy gondolom, hogy ezek tényeleg kommunikációs problémákból adódtak és nem okoztak volna gondot, hiszen ezek olyan hiányosságok, amin az ember nem akad fenn, nem probléma, kedvességgel kompenzálható, ahogy ezt a kiszolgáló személyzet tette is. Még az sem okozott gondot, hogy végül valakinek nem hoztak vacsorát (felnőttnek) és kellett kérnünk pluszba - ami szerintem az elap félreértés oka lehetett az elszámolásnál, mert mi sem követtük, hogy kinek mit hoztak és olyan nagy időintervallum telt el a kiszolgálásban, hogy addigra a társaság egy része már elfogyasztotta a vacsoráját - úgy gondolom, hogy egy előre leadott rendelés esetén nem a vendégnek kell követnie, hogy mit hozott már ki a konyha mit nem. Hiszen nem managelni szeretnénk az esténket, felügyelni, mint egy projekt, hanem jól érezni magunkat. Én úgy gondolom, hogy a félreértés ebből is fakadt, hogy a konyha más mennyiséget adhatott le, mint amit fogyasztottunk.

Italokat is rendeltünk - amikor távoztunk senki nem szólt, hogy rendeznünk kell ott és akkor a számlát és nem a számlához írják, hogy az összes más fogyasztást - másnap azonban elég megalázónak éreztük a reggelinél, hogy ahelyett, hogy szóltak volna egy felnőttnek, hogy elfelejtettétek rendezni a számlát (és Iveta nem vezette le mit fizetünk, ergo nem tudtuk, hogy az ital nincs benne), ehhez képest a reggelizőben hagyott gyerekeket tartották túsznak, hogy nem mehetnek ki az étteremből, amig 7 db!!! üdítőt nem rendezünk.

A szolgáltatás hiányosságait nem egyből kifogásolta az egyik apuka - akkor kifogásolta, amikor többször teljesen egyértelművé tették számunkra, hogy úgy gondolják, hogy csalni akarunk. Azt is jelezném, hogy az indulatok nem nálunk pattantak el - nem mi üvöltöztünk és küldtük el a szállásadó férfi tagját melegebb égtájakra, hanem az Úr küldütt el minket cifra szavakkal. Azt is elmondanám, hogy amikor Iveta szlokávul hívta a kollégáját nagyon feldúlt hangon, akkor az Úr nem úgy jött be, hogy tisztázni szeretné a helyzetet (Botinak szólította Iveta), hanem azzal a hozzáállással jött be, hogy fenyegessen bennünket. Elmondanám, hogy a kifogásokat is kultúrált szavakkal kritizálta az apuka, habár határozott hangon, ami a vádaskodások tükrében teljesen érthető magatartás volt, hiszen már fél órája azzal vádoltak minket, hogy csalni szeretnénk.

Esélyt nem kaptunk, hogy elmondjuk, hogy mit fogyasztottunk, hány gyerek, hány felnőtt adag volt. Azt végkép nem értem, miért kellett még egyszer elmondanunk, hogy hányan voltunk, hiszen egyértelmű volt a foglalásból. Világos volt a booking foglalásból, hány gyerek és hány felnőtt volt.

Én sérelmezem, hogy nem kaptunk részletes számlát sem - kértük, hogy segítsen abban, hogy akkor mi volt fogyasztva az ő álláspontjuk szerint, hogy el tudjunk számolni egymás között. Nem azt kértük, miután láttuk, hogy gondot okozott appartmanonként elszámolni, hogy ossza le appartmanonként a számlát, hanem azt, hogy mondja meg mennyi a számla és mondja meg, hogy az egyes tételek mennyibe kerülnek. Erre a kérésünkre az volt a válasz, hogy nem mondja meg, számoljunk el magunk között és oldjuk meg ahogy akarjuk, ő megmondja mennyi a vége és kész és még arra is felszólított, hogy kizárólag egyikünk maradhat bent az irodában - én úgy gondolom, hogy ez nem megfelelő kezelése egy számla rendezésének.

És miért tudta a B3 appartman rendezni a számlát? Mert 1 családról volt szó, szimpla volt a számolás - étkezéseknél sem kértek semmi extrat. Nem voltak olyan anomáliák, az appartman egyik fele kért első este vacsorát, a másik fele pedig nem. 1 reggelit es 1 vacsorát kellett rendezniuk és a szállást és kész. Ennek az elszámolása szimpla volt.

Tehát összegezve - én úgy gondolom, hogy a PattySki lehetséges, hogy valóban tud komplex foglalásokat rendezni, de ebben az esetben nem sikerült neki. Iveta vasárnap reggel olyan fogyasztásokkal és foglalással találkozott, ami probléma megoldást kívánt - egy probléma megoldásnál úgy gondolom, hogy nem a vendéget kell megdorgálni, hogy bonyolult fogyasztást eredményezett, és nem annak a reakciónak kellene lennie, hogy eleve feltételezi, hogy csalni akarunk, majd amikor nem értünk egyet, mert nem mutatja meg ő mit és hogyan számolt, csak folyamatosan hajtogatja, hogy mondjuk meg végre hányan vagyunk (amit többször megteszünk, de meg sem hallja), akkor hív egy megtermett férfi embert, hogy üvöltözzön velünk.

Még pluszban megjegyezném, hogy egy 1.5 szobás appartmannt átkutatni, hogy hol találjuk az 5. ágyneműt nem gondolom, hogy meghaladná a képességeiket - konyha szekrényben nem kerestük egyedül :) Amennyiben a vendég azt kifogásolja, hogy nem volt a foglalásnak megfelelően 5 ágynemű, nem gondolom, hogy azt kellene neki mondani, hogy ő biztosan tudja, hogy ott van és a vendég nem találta meg - hiszen hibázhatnak is a kollégái, még ha jóindulatúak is, hiszen nem ő tette oda személyesen az ágyneműt. Nem lehülyézni kellene a vendéget, hogy nem találta meg. És utána majdnem megverni a vendéget, amikor elmondja, hogy a szolgáltatással nem volt megelégedve és az éttermi kiszolgálásnál mit tapasztalt, ami magyarázhatja, hogy miért nem stimmelt az elszámolás. Mi megoldást próbáltunk kínálni az elején, hogy elmondjuk neki, hogy miért lehetnek eltérések - utána már csak a hátunk mögött hagyni a helyet és soha vissza nem menni.

Sajnálom, hogy így jártunk, mert igen is rányomta a bélyegét a szuper két napra. Velem még soha nem beszéltek így és soha nem ereszkednék le erre a szintre.

Remélem más nem jár így - ha mégis ezt a szállást választanátok (mert jó helyen van és megfelelő a szállás is és esetleg Ti ügyesebben megtaláljátok az ágyneműt :) és nem riadtatok vissza ettől a beszámolótól figyeljetek, hogy szimpla legyen a rendelés!

Még egy megjegyzés: találkoztunk második este egy másik családdal, akik próbáltak az appartmanjukba bejutni este - a recepción nem találtak senkit, a foglalásnál megadott telefonszámon, amit hívni kellett nem volt elérhető a szállás. Nem tudjuk, hogy végül hogy jutottak be... Tételezzük fel, hogy sikerült nekik előbb utóbb.


Ross Viki
Feladó:  tothleventeFérfiProfi síelő
Dátum: 2018.02.14. 14:18
(Üzenetazonosító: 199466)
tothlevente Hozzászólások: 342
Regisztrált: 2010.01.14.
32 síterepet értékelt
BEMUTATKOZÁS

Mert a 4 üléses a Nova hola oldalon nagyon rövid lenne, a telemix a kék oldalon pedig a hossza miatt átmenne a hegyen.
A hétvégén a Honda kupa miatt nagyon sokan voltak, így volt sor rendesen, de általában nem ez jellemző.
A másik oldalon, a vadabb oldalon azért nincs sor, mert jó kapacitással megy a telemix. A 4 üléses már kicsi lenne. Valamikor olyan volt, csak kabinosban. Kevésnek bizonyult.
Előzmény: (maka. 199422)
Feladó:  maka.
Dátum: 2018.02.13. 21:08
(Üzenetazonosító: 199422)
maka. Hozzászólások: 3
Regisztrált: 2016.01.11.

Sziasztok!

A hétvégén voltunk életünkben először Donovalyban síelni, nagyon szuper élmény volt.
Érdekesnek találtam, hogy az egész hétvégén tömött kék pályás oldalon van a 4 üléses, míg a kevésbé kihasznált piros pályás oldalon a 6 üléses felvonó. A 4 ülésesnél 10 perces sorok, míg a 6 ülésesnél semmi sor nem volt, egyszerre 2-3-an használtuk csak, sokszor üresen ment fel.
Valaki el tudja mondani, miért van ez így?

Üdv:
Marci
Feladó:  pattyskiFérfiHaladó síelő
Dátum: 2018.02.13. 15:02
(Üzenetazonosító: 199391)
pattyski Hozzászólások: 1296
Regisztrált: 2001.10.04.
34 síterepet értékelt
BEMUTATKOZÁS

Banna ha láttad volna mit műveltek. Azt nem lehet elmondani. Brutálisan megkavartak mindent, hogy véletlenül se derüljön ki hány fő volt. 3 x kérdeztem hányan vannak, egyszer se válaszoltak! Egyszer se!
Csak ködösítés, kamu, hazugság folyamatosan.
Ilyen komplikált foglalás előfordul, nem gond, megoldottuk és meg is tudjuk oldani. De ilyen sose fordult elő, hogy így rosszindulatúan valaki megpróbáljon átverni.
Előzmény: (BAnna 199381)

következőutolsó laponként: összesen 2677, rendezés:
h i r d e t é s
IRATKOZZ FEL HÍRLEVELÜNKRE!
Szeretném megkapni a síelők.hu friss híreit és síelőknek szóló aktuális ajánlatait.
Elfogadom az adatvédelmi elveket.
Hírlevél archívum »
UTASBIZTOSÍTÁS -10%
A SIELOK.HU SZÁMOKBAN
A portált jelenleg 271 vendég és 19 regisztrált felhasználó látogatja.
Asztali nézet