A 90 millióból a nagyobbik részt, nevezetesen 50 millió eurót fordítanak új felvonók építésére illetve meglévők modernizálására. 30 millió eurót „kapnak” a hóágyúrendszerek, azaz új hóágyúk, vezetékek és víztározó tavak, a maradék 10 euró a pályákra és a gépekre (pl. ratrakok) jut.
Az elmúlt tíz évben a salzburgi síparadicsomok több mint 10 milliárd eurót költöttek különféle fejlesztésekre.
Új sífelvonók Salzburgban
Az idei szezon legnagyobb dobása a wagraini G-link szuperkabinos, igaz ezt majd csak 2013 decemberétől élvezhetjük. Ellenben már idén "nyeregbe" pattanhatunk a Loferi nyolcülésesen, a flachaui kabinosban vagy éppen a zell am see-i négyülésesen. Természetesen Saalbach sem maradhat ki, ahol idén is súlyos euró milliókat költöttek fejlesztésre.
A hatalmas összegeket valahogy kompenzálni is szükséges, így idén is emelkednek néhány euróval a síbérlet árak. Salzburg terepeire 23 és 45 euró közt válthatunk egy napra bérletet a síparadicsom nagyságától és az infrastruktúra modernitásától függően.