ÜLÉSFŰTÉSES KABINOS HOPFGARTENBEN
A Skiwelt hopfgarteni részén ismételten egy együlésessel kevesebb. Az új nyolcfős Salvenbahn II kabinjai a hopfgarteni középállomástól indulnak, hogy egészen a hegycsúcsig szállítják a téli sportolókat.
Ez lesz az első olyan kabinos a Skiweltben, ami ülésfűtést kap, így a leghidegebb napokon is kellemesen meleg üléseken foglalhatunk helyet.
A Salvenbahn akár kétezer síelőt is képes lesz szállítani óránként és a menetidő kevesebb, mint hat percet tesz ki a Hohe Salvéig.
NARANCSSZÍNŰ VALÓSÁG SÖLLBEN
Söllben egy kétsebességes hatülésest építenek, ami Söllt és Scheffaut fogja összekötni.
A libegő a Siller Keat nevet kapta, méghozzá arról a két alpesi rétről, amik felett vezet az útja; a Siller-, és Keatalmról.
A hatüléses teljesen narancsszínben fog pompázni; az ülések és a lehajtható „bubble” is ezt a színt kapja.
A narancsszínű buborékok a Doppelmayr cég idei újdonsága, a most épülő buborékos ülőfelvonók szinte mindegyike narancsos színezést kap.
GIGANTIKUS VÍZTÁROZÓ SCHEFFAUNÁL
Tovább fejlesztik a hóágyúrendszert Scheffauban, itt a Jochstuben víztározó kapacitását bővítik. Az eddig 70 000 m3 tavat 170 000 m3 befogadóképességűre bővítik. Ez azt jelenti, hogy a korábbi 250 liter/másodpercnyi vízmennyiséget helyet a 2008/2009-es téli szezontól már 410 liter vizet tudnak másodpercenként a rendszerbe juttatni.