A 2011/12-es szezonban egy újabb hómacskával bővül az eddig két ratrakot számláló eplényi géppark. A 2004-es gép, kevés üzemórával szinte újszerű állapotban van így igazán dísze lesz a pályának, hiszen a designt nem más, mint a Ferrariktól a luxus-konyhaberendezéseken át a ratrakokig tervező Pininfarina alakította ki.
A Prinoth cég Leitwolf ratrakja 435 lóerős (2100 Nm nyomatékú) és 1200 méternyi acélkötéllel rendelkezik, hogy még a legmeredekebb 3-as pályán is fel tudja húzni magát.
A korábbi Bombardier-vel együtt már két csörlős ratrakkal tudják lesimítani a pályát éjszakáról éjszakára, és így a jövőbeli pályabővítésekhez is elegendő ratrakkapacitással rendelkeznek Eplényben. A vendégek számára ez első osztályú havon való síelést jelent a teljes szezonban, hiszen akkor sem kell kompromisszumokat kötni, amikor valamelyik gép karbantartás miatt nem üzemel. Folyamatosan üzemben lesz legalább egy ratrak, amelynek hátsó simítója (frézere) a legideálisabb terepet készíti miden sínapra.