Új hatüléses
A hegy nyugati oldalán fekvő háromüléses Gipfelbahn és a csákányos Kettinglift immáron a múlté. Helyüket egy modern hatüléses veszi át, hogy még gyorsabban és kényelmesen jussanak fel a síelők a hegyre. Apropó kényelem: természetesen e felvonó ülései is puha bőrülések lesznek, amelyeket mellesleg fűtéssel is ellátnak, gondolván a hidegebb téli napokra. Hóesésben és szélben sem kell többé fagyoskodnunk: az új felvonót lehajtható buborékokkal látják el.
A Kettinglift elbontásával a pályaterület is növekedni fog, a korábbi nyomvonalat hozzáadják a Ketting lejtőhöz.
Fontosabb jellemzők
- Kapacitás: 3200 fő/óra
- Hosszúság: 962 m
- Szintkülönbség: 312 m
- Utazási idő: 3,65 perc
Munkálatok szeptember elején
Új kabinok a Schmittenbahn-nál
A már kultikusnak számító Schmittenbahn a festői szépségű Schmittentalból szállítja a vendégeket a síparadicsom legmagasabb pontjára. A korábbi piros nagykabinokat nyugdíjba küldik, és helyettük nagyobb és modern kabinokat kap a felvonó. A Schmittenbahn új arculatát a Porsche-Design csapata fogja elkészíteni.
100% hógarancia
Bár Zell am See pályái eddig sem szűkölködtek a természetes és mesterséges hóban, a következő szezontól még jobban hóbiztos lesz a síparadicsom, hiszen immáron az összes lejtőt be lehet majd havazni. Ha Holle Anyó kis pihenőre vonul, úgy a tekintélyes hóágyú armada veszi át a munkát, hogy fehér köntösbe varázsolja a sípályákat.