Okulare
2017.03.07.
2017. január 29. - február 3. között ismét itt táboroztunk az iskolával. Most az időjárás a fordítottja volt a tavalyinak. (lásd néhány hsz.-el lejjebb)

Az első nap gyönyörű idő volt, szikrázó napsütésben síeltünk. Aztán a 2., 3., 4. napon sűrű felhő, minimális látótávolság, de remek hóviszonyok. Sajnos az idő egyre melegedett és egyre csapadékosabb lett. Fent a hegyen inkább hó volt, a völgybe érve ez esővé alakult, ami eléggé eláztatta a népeket. Főleg a felvonón felfelé volt kellemetlen. Az utolsó napra fel sem mentünk, mert reggel a recepción egész délelőttre folyamatos esőt prognosztizáltak.

A pályák azonban jobb állapotban voltak, mint tavaly. Mi főleg az 5-ös (kék) pályán mentünk, de a gyerekek szinte az összeset kipróbálták. A szállásra ismét csak jót tudok mondani. Idén egy még jobb, tágasabb szobába kerültünk pont a társalgó előtt. Kicsit féltem, hogy az esetlegesen elhúzódó "ismerkedési estek" behallatszanak majd, de semmi zaj nem jött át, pedig volt ismerkedés bőven. ;-) Nagyon jól hangszigetelt az ajtó.

A másik kellemes meglepetés a szálloda uszodájában ért minket. Teljesen felújították, került bele gyerekeknek való sekély rész. Akár egész kicsik is belemehettek, megmaradt a sportuszoda jelleg néhány sávban és némi élmény elem is beépítésre került. (buzgárok, csobogók, stb...) Egy 4 személyes jakuzzi is megfért a sarokban, ahonnan a felnőttek szemmel tarthatták a gyerekeket. A kaja ismét príma volt, a választék is megfelelő volt.

Össz-egészében tetszett az egész. Kicsit tartunk tőle, hogy az enyhe telek irányába alakul az időjárás, így a kb. 1200 méteres Cerkno síterepen állandósulhat a vegyes halmazállapotú csapadék, ami rontja az élvezeti értéket.
Lívia Förgeteg
2017.01.24.
Sziasztok.
Itt ragadnám meg a lehetőséget, hogy köszönetet mondjak a sielok.hu vezetőségének, hiszen az Ő nyereményjátékuk jóvoltából tölthettünk el pár napot a barátommal Cerkno síterepén 2017. jan. 21-25 között.
Szeged mellől utazunk, az M5-M7-es útvonalon, majd Szlovéniába érve még egész Ljubjanáig tudtunk autópályán menni. Ezt követően jött a "hegyes vidék", ahova hólánc erősen ajánlott. Mi a Hotel Cerknoban voltunk elszállásolva, ami kb. egy magyar 3 csillagos szállodának felel meg.
Az alkalmazottak jól beszélik az angolt, így a kommunikáció nem okozott problémát. Sífelszerelésünket meleg helyen, elzárva tudtuk tárolni a hotelban és a sípályán egyaránt, ingyen. A sípályára reggel 8:30-kor és 9:30-kor indult busz a hotel jóvoltából szintén ingyen, visszafele pedig 15:30-kor és 16:20-kor indultak buszok a sípályától.
Mi Standard szobát választottuk, amely a mi elvárásainknak maximálisan megfelelt. A szoba megfelelően volt fűtött.
A félpanziós ellátásba svédasztalos reggeli és vacsora tartozott, melyekkel rendkívül meg voltunk elégedve. Nagy és finom volt a választék. A reggeli sokféle müzli, aszalt gyümölcsök, tejtermékek, virsli, tojás, felvágott sonka, péksütik stb-ből állt, míg a vacsora során a szlovén ételeken túl találkoztunk török és olasz ételekkel is.
A szállodában síbérlethez olcsóbban lehet hozzájutni, ráadásul 25 éves korig kedvezményes jegy is váltható.
A sícentrumban 3 napot töltöttünk, vas., hétfő, kedd. Vasárnap brutál sokan voltak a hétköznaphoz képest. A pályák nagy része vasárnap délután már eléggé buckás és jeges volt, hétköznap azonban ez a jelenség kevésbé volt megfigyelhető. A parkolóhoz vezető pálya fekete részt is tartalmaz, úgyhogy emiatt kezdőknek nem ajánlanám ezt a pályát, persze felvonóval is le lehet jutni.
Okulare
2016.02.13.
Tegnap jöttünk haza Cerkno-ból. Mi is a Hotel Cerknoban szálltunk meg és csak alátámasztani tudom az eddigi jó véleményeket. A szoba megfelelő, az étel választék bőven elegendő, az íze finom.

Sajnos bár vasárnap érkeztünk, de rögtön 8 fokkal és egy 24-36 órás zuhogó esővel köszönt be a hét, így hétfőn a pályákat nem nyitották meg. Kedden ennek utóhatásaként finoman szólva sem volt jó minőségű a hó, minket kezdőket az oktató rá sem engedett a kék pályára (sem).

Na de szerdától a tél minden jó arcát megmutatta. Éjszaka esett a hegyen 8-10 cm, így szerdán borús időben, délutánra jegesedő kék pályával, de remekül gyakorolhattunk. Csütörtökön egész nap ragyogó napsütésben teljesen helyrehozott pályákon csiszolhattuk tudásunk.

Péntekre virradóra megint esett 30-40 cm friss hó, és bár néha az orrunkig sem láttunk, de gyönyörű hóesésben is síelhettünk és így búcsúztattuk a hetet.
kócos
2010.12.29.
Az eddigi szólalásaid alapján-merészen-de arra következtettem, hogy szereted ezt a helyet. Ma 29-én a hegy a helyén van.A parkoló tele, a hegytetőn napsütés.A hütte is tele, a tányér, a végén üres. A gyermekgyakorlón voltunk és csodálattal néztük unokáink talpra állásait-volt belőle sok.A hó sajnos a neylon kategóriáju, nem zizzent selymesen, de karakterisztikusan szólt. a felső réteget óvva védte az alatta levő, vízből készült, jég.Az is a helyén volt.A környező hegyek csúcsai incsekledtek.Hóval fedett, tiszta már-már "hófehér" színekben pompáztak. A kellemes - 3-4 fokos levegő csak a védtelen torkokat portyázta- ennek illuzióját a kantin hideg söre is idézte. Képet is rakok ha megpihenek.
Ma is jól éreztük magunkat.
Anetta
2008.02.15.
Szió Bea!

Sajnos pályaszállást nem tudok ajánlani, de a Hotel Cerkno igazán gyermekbarát. A felvonó kb. 10-15 perc busszal a hoteltől. Rendelkeznek saját busszal, amely ingyenesen felviszi a vendégeket a felvonóhoz. Reggel 8,30-kor és 9,30-kor indul a sípályához, délután pedig 15,30-kor, valamint 16,30-kor indul vissza - a visszaúthoz már nincs szükség jegyre-. A felvonók 16 óráig működnek. A felszerelést csak az első napon kell felcipeni, mert a felvonónál van tároló, tehát ez is megoldott. A buszhoz naponta kell jegyet kérni a recepción - ingyenes -, és itt kell elkérni a pályán találaható tárolóban lévő zárható léctartókhoz a kulcsot/kulcsokat - 5 Euro/db kauciót kell letenni érte, amit természetesen a végén visszakapsz.

A pályákat hóágyúzzák, nincs gond, ha esetleg nem esik a hó. :-)A Hütte felső szintje gyerekeknek van kialakítva, még csúszda is van.

A hotel nagyon kellemes, a legfelső (3.) emelet teljesen fel lett újítva. A kaja bőséges és finom. Az uszodát ingyen lehet használni, a szauna és konditerem használatért, ill. a biliárdért fizetni kell.

A csoportunkban voltak kisgyerekekkel, és ők is nagyon elégedettek voltak.

Remélem Ti is annyira jól fogjátok érezni magatokat, mint ahogyan én!

Szívesen válaszolok minden kérdésre!

Üdv.
Nnorbi1
2007.02.08.
Sziasztok !

mi feb 3 jöttünk haza Cerknoból.
A hotel kívülről olyan szoc reállos kinézetet hoz kicsit megilyedtünk mikor megláttuk, de semmi gond belülről nagyon pöpec. A kaja csak ódákat lehet zengeni róla. Szobák korrektek a kiszolgáló helységek uszoda sauna fin ,infra meg van egy harmadik de abban nem voltunk. solárium,maszázs kozmetika konditerem jól felszerelt személyzet nagyon kedves.
Reggeli büfé minden van érdemes korán lemenni mert 9 körülre nem olyan a választék mint 1/2 8 kor. Vacsora 3 menű mi spec minden nap mind a hármat választottuk. két felnőtt és egy gyerek volt a létszám így könnyen voltunk.+salibüfé+deszert és fagyi büfé na klasszvolt ez a lényeg.

A pályák nagyon rendben tartottak délutánra alig buckásodtak mikor eljöttünk olvadt szerintem nem eset azóta de a pályán 100 cm hó van fenn. nekünk szerentsénk volt eset 25 ie héten friss hó.
havas tájban utaztunk oda haza felé minden elolvadt a tájról.
de a pályák jó fekvésüek nem süti egésznap a napocska így ott nem olvad meg rendbe rakják elég jól minden ment mire haza jöttünk tömeg nincs max 30 sec álltam sorba de legtöbbször lecsuszás be a felvonóba.
Jó családi síterep 4éves lányom itt tanult meg síelni a hétvégére DE van olyan fekete is hogy nem láttam az aljátt élvezetes volt rajta síklani.
Húúúúú ahogy írom ezt máris honvágyam van vissza menni.jövöre tuti ide megyünk jan 27.től megint lesz magyar síoktatás és sí ovi is . pontos infohoz tudok segíteni a jövő évvel kapcsolatban

Üdv és jó síelést
Scaevola
2005.01.19.
Sziasztok!
Mi két éve voltunk Cerknoban, a Hotel Cerknoban szálltunk meg, és nagyon jó volt. Idén februárban megyünk. A pálya jó, sokféle pálya van kezdőtől a profiig, igaz nem túl hosszúak, és nem túl sok, de nem unod meg egy hét alatt. A terep hóbiztos, de vannak hóágyúk is. Mikor ott voltunk a harmadik éjjel esett 40 (!) cm hó. Én boardoztam, úgyhogy aznap alom volt a bordozás! :) A felvonóknál nem, vagy csak minimálist kell várni, azt is csak hétvégén. A szálloda is jó, svédasztalos reggeli és menüs vacsora van, amihez svédasztalos a salátabár (bár ezt lehet, hogy miattunk azóta megszűntették...) A piáért fizetni kell, de ha viszel, nem szólnak érte. Van alkalmas hely az esti kártyához, társasjátékhoz is, csak ne legyél hangos. A szállodához tartozik egy kis uszoda, ami a szállóvendégeknek ingyenes, jó benne lubckolni egy kicsit a vacsora előtt, de a szaunáért fizetni kell. A szálloda ugyan nincs a sípálya mellet, de a szállóvendégeket ingyen busz viszi a pályára (reggel két időpont oda, du. két időpont vissza.) még a legnagyobb hóban is. (A frissen esett 40 cm hóba is felvitt simán a busz, igaz, hogy előtte ment a hótoló, de ők ebből élnek!)
Ha érdekel még valami írj!
Scaevola
erh
2004.10.15.
Mi voltunk tavaly évvégén és magával a pályákkal is elégedettek voltunk, egy négyüléses visz fel a csúcsra, mi csak ezt használtuk, hó volt rendesen , voltak hó ágyúk is. Hétköznap amikor voltunk nem voltak sokan. Nekem csak az nem tetszett , hogy pl. a Hotel Cerkno meg a többi szálláslehetőség lent van a faluban és ha sielni akarsz minden nap fel kell autózni a hegyre. Úgyhogy hóláncot vigyél.Bár nekünk nem kellett mert a faluban lent nem volt hó.