Halihó, sziasztok!
Szigorúan magánvélemény. Második éve tesztelgetem a D2 -t a B5 mellett.
Most Kaprunban már nagyon megszerettük egymást a gyors befordulások, a különböző gyors terhelésváltások és azok különböző irányú finomösszehangolásai során. Határozottan az a tapasztalatom, hogy ebben a vonatkozásban a D2 RACE SL jól megveri a B5 -t.
Amikor azonban egy olyan igazi, faltól - falig megkarcolt küldéssel megengedem neki, hogy menjen ami a kipufogón kifér, hát bizony (legalább is most úgy tűnik, de lehet még változik, ahogy tovább szokjuk egymást), a B5 javára mutatkoznak különbségek.
A D2 "laprugós" kivitelezése durvább csillapítást ad, mint a B5 dugattyús megoldása. Értem, ahol ugyanazon terepen ugyanazon sebesség mellett a B5 megy mint kés a vajban, (de könnyű is volt hozzászokni), a D2 időnként úgy elkezdett "rázni", hogy "halálfélelmem" keletkezett.
Replaci