Egy kevésbé pozitív tapasztalat Gopass-szal, hátha más nem fut bele: Szczyrk-be (Lengyelország) akartunk menni jövő héten, de nagyon kevés pálya megy, így átszerveztük máshová az utat.
Bérleteket Gopass honlapon megvettem online (bankkártyával) és előre, a dinamikus árképzés miatt. A törléssel nem is volt gond, mert a szokásos 1 EUR (5 PLN) díjért vissza lehetett mondani, és a korábban kifizetett összeget feltöltötték a Gopass egyenlegemre - ez nekem nem lett volna gond, mert Chopok-ra járunk rendszeresen egynapos csúszásra, gondoltam, majd ott elhasználom.
Viszont kiderült, hogy a különböző pénznemű creditek (van EUR, CZK és PLN) között nem lehet átmozgatni az összegeket, így csak adott pénznemű jövőbeli vásárlásra (bérlet vagy étterem, ahol elfogadnak Gopass-t) lehet elhasználni. Írtam az ügyfélszolgálatnak is, hátha manuálisan / kérésre átteszik, de udvariasan elutasították (az egyenleg korlátlan ideig megmarad). Ez azért nem túl ügyfélbarát hozzáállás szerintem - eddig alapvetően elégedett voltam a Gopass-os rendszerrel, de ezt nem tartom túl korrektnek, így főleg lengyel vagy cseh bérletvásárlás esetén érdemes körültekintőbbnek lenni.