Adatvédelmi tájékoztatónkat itt találod. A minőségi szolgáltatás érdekében sütiket használunk.
ELFOGADOM

Makosx által küldött hozzászólások listája

ÜZENETEK (129)Időben csökkenő Időben csökkenő
Makosx
129 élménybeszámolót írt
129
17 éve tag
2012.12.11. 12:58
OK, köszi!
Előzmény: (RM 145817)
Makosx
129 élménybeszámolót írt
129
17 éve tag
2012.12.11. 11:22
Tudja valaki, hogy mikor indul a rendes szezon (nem csak hétvégi üzem)?
Makosx
129 élménybeszámolót írt
129
17 éve tag
Topik: Obertauern
2011.12.12. 15:43
Köszönöm,
ez volt a lényeg, hogy megéri-e.
A táblázat sokat segitett.

Esetleg olcsó félpanziós szállást tudsz javasolni az ünnepek elött Ot-ben.
Előzmény: (karesz58 126825)
Makosx
129 élménybeszámolót írt
129
17 éve tag
Topik: Obertauern
2011.12.12. 09:53
Köszönöm ez megnyugtató.
Lenne még egy kérdésem, a pont rendszerű bérlet mire elég, hogyan működik.
Pl gyerek 400 ponttal hányat tud csúszhat stb..

http://www.obertauern.com/winter/ski-snowboard/skipasspreise/punktekarten.html
Makosx
129 élménybeszámolót írt
129
17 éve tag
Topik: Obertauern
2011.12.09. 15:29
Sziasztok
A Vindobonahaus milyen szállás?
Tiszta kedves kiszolgálás, jó az étel?
Kérem aki járt már ott írjon valamit róla, érdemes-e oda menni.
Köszönettel: Makosx
Makosx
129 élménybeszámolót írt
129
17 éve tag
2011.03.23. 09:52
Gaboca!

Ez a "merci" jeles cucc, hol és mennyiért!
(lehet, hogy kéne!)
Előzmény: (gaboca 116038)
Makosx
129 élménybeszámolót írt
129
17 éve tag
2011.03.22. 10:00
Elárulom a nagy titkot: Tauplitz. 15-én ugyan rövid időre elfoglatuk de azóta visszavonultak a magyar hordák. Bucka az azért lesz! :-DD
Előzmény: (csabeszka 115852)
Makosx
129 élménybeszámolót írt
129
17 éve tag
Topik: Tauplitz
2011.03.19. 10:54
Szia Jani1!
Az 1-es kék része cross-country (sifutó/turázó) pálya, de egyszer mi is rászaladtunk.
Mókának jó volt!
Előzmény: (Jani1 115542)
Makosx
129 élménybeszámolót írt
129
17 éve tag
2011.03.17. 15:17
Ez az üzemanyag téma bennem is mindig motoszkált. Jobban megy az autó csendesebb a diesel, stb. de a feleségem még a mosóporokra is esküszik, már, hogy a Lajtán túlról hozott láthatóan fehérebre mos (tisztára mint a reklámban :-)). Sőt ujabban még a kávét is kintről hozzuk. Ha valakinek van otthon egy spektofotómétere hamar kiderülne az igazság (vagy a gazság).
Makosx
129 élménybeszámolót írt
129
17 éve tag
Topik: Tauplitz
2011.03.16. 14:34
Hát mindenkinek üzenem, megvolt Tauplitz!
Indulás előtt olvastam jót és rosszat a pályáról, és ezért kisebb aggodalommal indultam, amire még nem volt példa.
Most, hogy valóban megtapasztaltam én is inkább a rossz felé hajlok. Persze ez nem olyan fajta rossz amit az ember utál! B-M-ben laktunk egy bauerhof-ban reggelivel. A szállás rendben volt, a reggeli szokásos (zsömlék, sajt, felvágott, tea, kávé stb..). Kölcsönöztünk a gyerekeknek léceket, majd snowboardot. A kölcsönző is rendben.
Indulás a pályákra. Bad Mittendorf felől kezdtük, parkoló rendben, új kabinos felvonó szuper. Egy-két bemelegítő csúszás a tetőn a kis kék pályán (25) tényleg csak indításnak, vagy tanuláshoz jó. Utána kék (29) le, teteje kegyetlen rossz, kifagyva kádasra kotorva (reggel 10-kor) és mindenhol álltak hazánk fiai. Felsőrészből kijőve konszolidálódott a helyzet, így átvágtunk a 27-es majd 2-es pályára és már újra a szép kabinban ültünk.
Következő menet 25-23-as szakasz közben egy kb 10m-es áthúzóval (boardosok álma) majd 10m felcaplatással a 23 tetejéhez. Ennyi belefér hiszen a halszálkát meg a botozást is jó gyakorolni. A 23 jó pálya de nem márciusban 13 fokban. 11-re már igen csak összekotorták a havat rajta de a két széle mindig használható volt rövid lendülettel.
A 23-as vége előtt már jó ha az ember felveszi a tojástartást és hasit át a Schneiderkogel aljába. Ha ez nem sikerül akkor megint botozás caplatás. A 15, 16, 17 pályák nagyjából rendben. A 16 fekete szerintem minden haladó tudású számára könnyen leküzdhető. A 15 a felsőrészen kásás és buckás de rövid így nem probléma. A 17 piros-kék-et egyszer próbáltam a 19-et nem használtam kiindulva 17-esből.
Vagy a 16, vagy a 15-ről csúsztunk be a Larchkogel lift (csákányos ) aljába.
A lifttel párhuzamosan a nevetségesen rövid 12 piros egyszer csak a próba kedvéért, de tanulóknak jó lehet a piros megérzéséhez.
Mi inkább a 14-en átcsúsztunk a 1-es 3-as pályákra. Közben megint egy áthúzó kötél (szerintem kicsit veszélyes terület a kötél beszálló oldala, mert a 23d, a 14, 2-es keresztbe-kasul megy) a kötél tetejétől megint a tojástartás a hasznos vagy 300m-en aztán végre egy kis letörés a piros fekete 1 elágazásig. Itt 1-3 széles és jól carvingolható pályán mentünk a kabinos aljába (majd azzal fel a tetőre) vagy az 1-esen csúsztunk le a tauplitz-i vagy középső vagy alsó állomáshoz. Az egyes tetején inkább a feketét használtuk mert a 3-hoz vezető letörésen olyan buckás volt a pálya, és annyi ember ácsorgott rajta rémülten, hogy értelme nem volt du. arra menni. Az 1-es meglepően jó állapotban alig néhány ember által használva, helyenként jó széles jó pálya volt. Még egy pihenő után kipróbáltuk a 9-10-es pályákat ezek is jók, de rövidek.
Vissza a Bad Mittendorf oldalra, a tetején a 27 fekete reggel roppant jeges, délben lekotorva, összetolva, igencsak megdolgoztatott. Óvatosan kellett menni rajta. A 23b-t nem próbáltuk.
A hütték. Nekem sok volt a "magyar", én szeretem, ha osztrákok szolgálnak ki de itt gyakorlatilag minden felszolgáló magyar volt, az ételek ugyan abban a gyárban készülnek mint pl. a flachaui, vagy lackenfofi hüttékben ehetünk.

Miért vagyok még is csalódott. Gyakorlatilag a pályarendszer olyan toldozott foltozott, nem átgondoltan összehangolt. Hol ide, hol oda tettek egy pályát egy kis lifttel meg egy áthúzóval (bánja is a gyerekek kesztyűje a köteleket).
Szerintem a bordosok sem fogadják kegyeibe a rendszert (legalábbis a köztünk lévők). A buckásodást nem rovom fel hibának hiszen meleg volt és sok-sok márciusi kezdő, de szerintem a pálya karbantartása is hiányos. Valóban igaza volt azoknak, akik a liftkezelők segítségét hiányolják. Így a kezdők és a gyerekek nehezebb helyzetben vannak (a modoruk is hiányos). Nekem az egész olyan volt mint a rendszerváltás előtti szlovák pályák hangulata.
Egynek jó volt, de többet nem megyünk Tauplitz-ra!
Makosx
129 élménybeszámolót írt
129
17 éve tag
Topik: Tauplitz
2011.03.09. 10:06
franci252 mi is ezekkel a paraméterekkel "Tauplitz-olunk"
Jól nézd meg az avatar-om, hátha megismersz a faluban, vagy a pályán.
Előzmény: (franci252 114321)
Makosx
129 élménybeszámolót írt
129
17 éve tag
Topik: Tauplitz
2011.03.09. 10:00
Szuper az infó! Köszönet!
Előzmény: (Ityu 114309)
Makosx
129 élménybeszámolót írt
129
17 éve tag
Topik: Tauplitz
2011.03.08. 10:37
Lehet infót kapni valakitől, aki jelenleg kint van, vagy mostanág érkezett haza, hogy milyen a pályák állapota!
(Nem a Bergfex-es cm-ek érdekelnek)
Makosx
129 élménybeszámolót írt
129
17 éve tag
2011.03.07. 10:10
Nincs mit hozzátenni, ámúlva olvasom az esetet! Sajnálom a családját!
Makosx
129 élménybeszámolót írt
129
17 éve tag
2011.02.23. 13:56
Sziasztok!
Hétvégén milyen a tömegre lehet számítani a síparkban?
Makosx
129 élménybeszámolót írt
129
17 éve tag
2011.02.10. 11:48
Ha valóban beüt a globális felmelegedés, még élvezhetjük a sízés örömeit.
Kiváncsi vagyok ott Hawai-n milyen a gejziren készült gőzgombóc. :-)
Előzmény: (4.0 109161)
Makosx
129 élménybeszámolót írt
129
17 éve tag
2011.01.20. 09:44
Tumbász Gergőék a Brunner Síiskolánál (http://www.skischule-bkk.com/) a Kaiserburgbahn-hoz vezető úton pl., a másik Heincz Sándor +36309401169, +4369981912865.
Érdemes előre megbeszélni mert tele vannak.
Előzmény: (tibko75 104776)
Makosx
129 élménybeszámolót írt
129
17 éve tag
2010.03.23. 09:57
Szerintem a legfontosabb, hogy legyen benne CE jelzés valamint a súlya kicsi legyen. Minél könnyebb annál jobb, persze nem a minőség kárára.
És persze, hogy kényelmes legyen!
Előzmény: (netnet11 87899)
Makosx
129 élménybeszámolót írt
129
17 éve tag
2010.02.18. 09:26
Sajna ehhez a flex-hez a te súlyod bíz sok, a megfelelő a 100 és a feletti.
Előzmény: (gyf 85031)
Makosx
129 élménybeszámolót írt
129
17 éve tag
2010.01.26. 15:23
Megbízható jó márka, a britek egyik kedvence.
Előzmény: (SíMan 81879)
következőutolsó
h i r d e t é s
facebook twitter youtube instagram linkedin pinterest google cégem rss tiktok

Megjelenési ajánlatunk:
sielok.hu © Copyright 2000-2024 - Síelők Bt.