Adatvédelmi tájékoztatónkat itt találod. A minőségi szolgáltatás érdekében sütiket használunk.
ELFOGADOM

Apolka által küldött hozzászólások listája

ÜZENETEK (4)Időben csökkenő Időben csökkenő
Apolka
4 élménybeszámolót írt
4
13 éve tag
2011.03.14. 14:41
Sziasztok! Tetszik, hogy a Sípark ezen a fórumon is folyamatosan tartja a kapcsolatot a vendégeivel, hasznos információkkal, tanácsokkal látja el őket! Az eplényiek példát vehetnének erről az emberközeli kommunikációról.
Üdv.: Apolka
Apolka
4 élménybeszámolót írt
4
13 éve tag
2011.03.12. 21:24
Aki egész szezonban kifogástalan pályákat simított, annak a kisujjában van a szakma. A Skiarena a saját honlapján előre jelezte és elnézést kért a vendégeitől, hogy csak a rosszabb minőségű ratrakkal tud ma dolgozni, ezért kevésbé jó pálya várható.
A vezetőknek lehet hogy van vaj a fülük mögött, mert minden fórumon nagyon fújnak rájuk, de az alkalmazottak rendesen dolgoznak, ők nem érdemlik meg a bántást. Ebben az esetben meg pláne nem.
Előzmény: (Robin 114993)
Apolka
4 élménybeszámolót írt
4
13 éve tag
2011.03.12. 21:10
Eplényben a rossz minőségű pálya ma nem az emberen múlt, hanem a gépen. Két ratrak van egy hosszú fekete Nitro feliratos és egy rövidebb sárga, aminek van egy daru a hátán. Állítólag a sárga az újabb, jó minőségű, a fekete meg régebbi és hullámos pályát tud már csak készíteni.
Az új sárga elromlott (már nagyon sokszor a szezonban) a régivel tudtak csak dolgozni, amiből ezt lehetett kihozni. A ratrakkos ember nem volt hibás benne.
Apolka
4 élménybeszámolót írt
4
13 éve tag
2011.03.12. 16:35
Végigolvastam az összes bejegyzést és úgy látom, hogy a két tábor két különböző dologról beszél. Elmentek egymás mellett, egyik sem hallja meg a másikat. Mindkét félnek igaza van a saját témájában. Az egyik tábor azt a szituációt veszi alapul, amikor a vendégek 1-2 napra vagy egy alkalommal egy hétre mennek kikapcsolódni, csúszkálni, a másik fél pedig azt szeretné, ha többször rendszeresen mehetne és mivel sok időt tölt ott hasonló árakon büfézhetne, mint a munkahelyén, iskolában, otthon.

Ha az alkalomszerűen járó vendégeket vesszük alapul akkor világos, hogy drágán kell nekik adni a büfét, mert úgysem tud többször eljönni és anyagilag a vendéglátósnak csak így érheti meg, aki pedig rendszeresen jár, állandó vendég szeretné, hogy menza árakon fogyaszthasson.
Az üzemeltetőké a döntés, hogy melyik vendégkört szeretnék megtartani.
h i r d e t é s
facebook twitter youtube instagram linkedin pinterest google cégem rss tiktok

Megjelenési ajánlatunk:
sielok.hu © Copyright 2000-2024 - Síelők Bt.