Adatvédelmi tájékoztatónkat itt találod. A minőségi szolgáltatás érdekében sütiket használunk.
ELFOGADOM

Előzmény és válaszok a Utazási iroda topikból

ÜZENETEK (6)Időben csökkenő Időben csökkenő
csabor
3483 élménybeszámolót írt
3483
14 éve tag
2011.03.23. 16:42
Jól kapisgálod a dolgot.
Én már nem utazom az "N" nevű biztosítóval, mert az utakon nem kaptam meg azt a szolgáltatást ami előzőleg a prospektusban volt. Mindig történt valami, ami megkeserítette az utat. Ezen sajnos a kedves ügyintéző hölgyek nem tudnak változtatni. Kár, mert nagyon sok jó ajánlat csak náluk található.

Csabor aki már máshogy utazik
Előzmény: (klaci 116083)
klaci
2873 élménybeszámolót írt
2873
17 éve tag
2011.03.23. 15:42
Ezek szerint a storno biztosítás az utazási iroda kötbérét csökkenti?
Előzmény: (WéberF 116065)
WéberF
2046 élménybeszámolót írt
2046
18 éve tag
2011.03.23. 12:26
Félreértések elkerüléséért!
Semmi bajom a Neckermann-nal! Sőt! Nagyon sokat utaztam a jóvoltukból (többnyire nyári, tengerparti üdülésekre), nagyon megbízhatóak, színvonalasak, szeretem a kényelmet, inkább megfizetem az árát, csak jól érezzem magam.

A "storno" biztosításról:
az úgy működik, hogy van egy szerződésem az utazási irodával, ha ezt visszamondom, akkor az iroda "általános szerződési feltételei" szerint jogosan levonják a kötbért.

Van egy másik szerződésem a biztosítóval, amely az utazási irodával történt elszámolásom után megtéríti a káromat, levonva a szerződés szerinti "önrészt" (a biztosítási szerződés feltételeinek teljesülése esetén, esetemben orvosilag igazolt utazás-képtelenség - nem lehet csak úgy habokra lemondani egy utat, illetve az sokba kerül!)

Tehát két külön szerződéses jogügyletről van szó! Ez így korrekt és így működik.

Nem panaszként írtam, amit írtam, csak regisztráltam az eseményeket. Egy nagy utazási irodától maximálisan megkapom a korrekt jogszerűséget, a másik kicsitől a nem is várt emberséget. (Megjegyzem, a Neckermann ügyfélszolgálatainál mindig igen kedves kiszolgálásban volt részem, de a személyzet kedvessége nem tudja felülírni a szabályzataikat, a szerződéseiket, nem is várható el.)

WFeri
Előzmény: (klaci 116049)
huligan
3493 élménybeszámolót írt
3493
17 éve tag
2011.03.23. 10:43
Csak a Neckermannt védve!

Én soha nem kötöttem még storno biztosítást, szerencsére nem is kellett!

Az összes nagy utazásomat a Neckermann intézi. Ez nem azért van mert márka függő vagyok, hanem csomagban náluk a legjobb az ár/érték arány (mondjuk a törzsutas kedvezmény elég jelentős). Mindig ez jön ki...

Több utazási irodával volt dolgom, de a Neckermann messze a legrugalmasabb volt mindig (megjegyezném, lehet mindig szerencsém volt)...

A kis irodákat is szeretem, de a szolgáltatás minősége sokszor hullámzó, és ennek a kinti partnerek az okai legtöbbször!

Szerintem az a szerencsés, ha egy utasbarát iroda egy jó (megbízható, precíz, korrekt, vendég centrikus) külföldi partnerrel szerződik! Ez a titok!
Előzmény: (WéberF 115908)
klaci
2873 élménybeszámolót írt
2873
17 éve tag
2011.03.23. 10:30
"A másik befizetett síutam a nagy Neckermannál a lemondási kötbér levonása után, a Storno biztosítás önrészével (ha tényleg fizet a biztosító!) "alig" 20 eFt bukást jelent."

Feri, ez nekem sok. Vagy-vagy.
Pont azért fizetsz storno biztosítást, hogy ne legyen kötbér, vagy nem?
Előzmény: (WéberF 115908)
WéberF
2046 élménybeszámolót írt
2046
18 éve tag
2011.03.22. 16:42
Nem reklámozom (bár megérdemelnék), csak dícsérem azt a Bp-i utazási irodát, no meg az osztrák partnerét, akikkel már 6 éve vagyok rendszeres utasként kapcsolatban.
Néhány hete - térdem sérülése mián' - kétségbeesetten kínálgattam - itt a Fórumon is - a kifizetett egyhetes, egyágyas, félpanziós síutamat, igen kedvező engedményekkel.

Most azt kell mondjam, hál'Istennek, senkinek sem kellett!

Annyi történt, hogy Barátom, aki végülis egyedül odautazott, megkapta a kérdést: hát a másik vendég? Miután tisztázták, hogy baleset miatt nem lehetek jelen, egy kis ide-oda beszélgetéssel le is zárták a témát.
Majd a szállásadó (Herr Huber) a Bp-i szerződött Utazási Irodával közölte (tavaszi elszámolásuk apropójából), hogy Ő tartozik egy hatnapos félpanzióval, ezek után az Iroda felhívott bennünket, hogy ez a "Gutschein" rendelkezésünkre áll.
No csak ennyit az igazi "Utazási Irodákról" (mert ez az!!)
Meg a valódi, nem "egyszezonnyi" vendéglátásról.
(Nem is értem, csak nem fontosabb nekik a visszatérő vendég?)

A másik befizetett síutam a nagy Neckermannál a lemondási kötbér levonása után, a Storno biztosítás önrészével (ha tényleg fizet a biztosító!) "alig" 20 eFt bukást jelent.

Maradok a "kis, baráti" utazási irodánál. Kár, hogy nem nevezhetem meg, még képesek lennétek elhappolni előlem a kíváló kínálatukat.

WFeri
h i r d e t é s
h i r d e t é s
KIEMELT SÍTÁBOROK
UTASBIZTOSÍTÁS 10% KEDVEZMÉNNYEL
KIEMELT SZÁLLÁSAKCIÓK
SZAKÜZLET AJÁNLATOK
KIEMELT APRÓHIRDETÉSEK
Havazás Előrejelzés
FELIRATKOZOM A HÍRLEVÉLRE
facebook twitter youtube instagram linkedin pinterest google cégem rss tiktok

Megjelenési ajánlatunk:
sielok.hu © Copyright 2000-2024 - Síelők Bt.