Adatvédelmi tájékoztatónkat itt találod. A minőségi szolgáltatás érdekében sütiket használunk.
ELFOGADOM

Előzmény és válaszok a Eplény Síaréna topikból

ÜZENETEK (3)Időben csökkenő Időben csökkenő
jozsifia
53 élménybeszámolót írt
53
12 éve tag
2013.01.27. 18:22
Én háromnaposat vettem pénteken. Két nap tökéletes sízés a harmadik pedig balszerencse. Nem kívánom hibáztatni az arénát, bár nem örültem a dolognak. Ellenben türelmesen vártam míg a jegyrendszert helyrerakták és visszakaptam a mai nap árát, úgy hogy még síeltem is ingyen.
Csalódott vagyok kissé, de nem haragszom senkire, sz@r helyzet mindenkinek.
Mátrában pont egy hete fordult elő. Érdekes. Talán túl sokan maradnak itthon síelni és a külföldiek szaboltálják a magyar sípályákat?
Előzmény: (Yules 152509)
Yules
32 élménybeszámolót írt
32
14 éve tag
2013.01.27. 16:35
Mi is így jártunk... csak nekünk eleve volt jegyünk mind a két hétvégi napra.

A hozzáálláson kellene javítani, meg a stíluson. Vissza szerettük volna váltani a jegyünket normális stílusban, amin felháborodtak. Igazából nem értem... Fizetek, nem kapok szolgáltatást és még én mit akarok? Magyarország...

Két éve voltunk itt, meg most, utoljára.

Csak így tovább! Így biztos lesz sok vendég :)
Előzmény: (TheJack 152504)
TheJack
16 élménybeszámolót írt
16
11 éve tag
2013.01.27. 16:03
Nos, egy kicsit más szemszögből a mai nap.
Érkezésünkkor valóban tájékoztattak minket, hogy nincs áram, de azt is közölték, hogy két óra múlva lesz. Ez reggel 8.45-kor történt.
A lenti parkoláskor szintén megerősítettek minket, hogy két óra múlva teljes kapacitással működik minden. Ha már ennyien (hivatalos ott dolgozó emberek) ezt állítják, biztosan tudják, hogy mi történik és engedik be az embereket tömegével.
Megjött az aggregátor. De idő míg elindul. Bemondják, hogy minden ok, vegyünk jegyet. Megvettük, nem kellett volna.
Nem működött a felvonó...
Jegy vissza, de nem volt probléma mentes. Hozzáállás nem volt megfelelő, pedig a két óra áramszünet már rég letelt. Még ők voltak felháborodva, hogy visszakérem a pénzt, amiért nem kaptam szolgáltatást.
Eddig háromszor voltunk, kétszer csalódás. Negyedszerre nem próbáljuk meg.
h i r d e t é s
h i r d e t é s
KIEMELT SÍTÁBOROK
UTASBIZTOSÍTÁS 10% KEDVEZMÉNNYEL
KIEMELT SZÁLLÁSAKCIÓK
SZAKÜZLET AJÁNLATOK
KIEMELT APRÓHIRDETÉSEK
Havazás Előrejelzés
FELIRATKOZOM A HÍRLEVÉLRE