Az Intec saroknál a legfontosabb, hogy ha a gumisarkat leveszed, akkor alatta kell lennie egy kb 3mm-es lyuknak, ahol be tudod bújtatni a kioldóbowdent. Vannak bakancsok, amiknek a müanyag héj belsejében is ki van képezve valamiféle vezetőszem a bowdennek, de ezzel nagyon nem kell vacakolni, hiszen a bélés többnyire a helyén tartja a bowdent. Viszont a kényelmes bowdenhasználat miatt többnyire nem tudod ráhúzni a nadrág szárát a bakancsra, vagy nem teljesen. Ezért is voltak anno Intec nadrágjai az F2-nek, a lábszárba beépítettek egy hevedert, amit a kioldófül tetejébe lehetett belepattintani és simán, a nadrágszár oldalának meghúzásával, lehajolás nélkül oldható volt a kötés.
Arra érdemes még odafigyelni, hogy azok a csavarok, amikkel a gyári gumisarok van rögzítve, nem mindig jók hosszban az Intec sarokhoz. Ez főleg a használt saroknál lehet lényeges, az új szettben mindig van új szett csavar is.