Adatvédelmi tájékoztatónkat itt találod. A minőségi szolgáltatás érdekében sütiket használunk.
ELFOGADOM

Előzmény és válaszok a Eplény Síaréna topikból

ÜZENETEK (6)Időben csökkenő Időben csökkenő
Kálmi
69 élménybeszámolót írt
69
16 éve tag
2016.12.15. 21:36
Bocsi, hogy megkérdezem, de a befizetett kauciókat hová könyvelte? Zs. kasszába? Egyébiránt nem vagyok nagy jogtudor, de a Ptk. szerződésekkel foglalkozó fejezete tele van az ilyen esetek megoldásával. A befizetett összeg letétnek minősül, amely a fentiek szerint visszafizetendő, a megfelelő feltételek teljesülése esetén. Amennyiben ez nem történik meg - mármint a visszafizetés- az egyoldalú szerződésszegésnek minősül.
Előzmény: (Dave 191078)
basquiat
117 élménybeszámolót írt
117
11 éve tag
2016.12.15. 15:07
Ha megnézed ez egy nagyon is működő és bevált taktika, amit tökélyre fejleszt éppen az állami propaganda.
Előzmény: (Dave 191078)
Dave
209 élménybeszámolót írt
209
19 éve tag
2016.12.15. 14:41
Azt azért tegyük hozzá, hogy egy jó marketinges nem is hagyná a dolgokat idáig fajulni. Nem a klaszternek, meg skiotletnek meg Andreának kéne ideállnia és írnia (rendes tőlük, hogy megpróbálták), hanem a Síarénának. Gyerekek, ezt elreszeltük, nem gondoltuk át, pont. A többség benyelte, de ha gondotok van vele, akkor hozzátok vissza és vállaljuk a szerződéses kötelezettségünket 1000 ft-os kedvezmény formájában. Ez a lehetőség 2017 március 15-ig nyitott, elnézést kérünk az esetleges kellemetlenségekért. Ennyi lenne és jól jöttek volna ki belőle.
Az érthető, hogy könyvelésileg nem tudja visszaadni. De aki vállalkozott már, vagy látott vállalkozót messziről, hunyorítva, az tudja hogy egy tetszőleges mértékű kedvezményt bármikor nyugodtan lehet adni. Így könyvelésileg is rendben marad és az ügyfél se érzi magát lehúzva.

OFF: TZ, egy ideje tűnődöm, hogy nem vagy véletlen elmélyült Toyota tulajdonos?
Előzmény: (TZoli 191068)
minerel
3725 élménybeszámolót írt
3725
18 éve tag
2016.12.15. 13:04
Sok? Lehet. Én a részemről fenntartom a témát pedig nem fűz anyagi érdekem hozzá csak utálom már látni ezt a fajta pofátlanságot amit naponta próbálnak lenyomni az emberek torkán.
TZoli
1165 élménybeszámolót írt
1165
20 éve tag
2016.12.15. 11:45
Két kőkemény elv ütközik egymással.
Az egyik, az immár hagyományosnak mondható marketinges nézet, hogy csak a jóról beszéljünk, csak azt erősítsük. Aminek negatív kihatása lehet, azt mellőzzük, arról ne essék szó, ne is halljuk meg. Így kell eladni ingatlant, üzleti érdeket.
Én műszaki ember lévén a Welcome Problem nézeteinek terjesztője vagyok. A problémát meg kell ismerni. Fel kell ismerni, beszélni kell róla. Mindennemű fejlődés, fejlesztés, csak úgy lehetséges, ha a gondokat, problémákat nem söpörjük be a szőnyeg alá, hanem igyekszünk megoldani.
Nem muszáj ezt az utóbbit választani. Abba is hagyhatjuk. Ne beszéljünk róla. Jobb lesz? Akkor pár százan majd nem érzik becsapva magukat? Ugyanolyan jó érzéssel fognak Eplénybe menni mint azelőtt?
ttamas1028
197 élménybeszámolót írt
197
14 éve tag
2016.12.15. 11:01
Én személy szerint már sokallom, ezt a témát itt.
(Van két bérletünk)
h i r d e t é s
h i r d e t é s
KIEMELT SÍTÁBOROK
UTASBIZTOSÍTÁS 10% KEDVEZMÉNNYEL
KIEMELT SZÁLLÁSAKCIÓK
SZAKÜZLET AJÁNLATOK
KIEMELT APRÓHIRDETÉSEK
Havazás Előrejelzés
FELIRATKOZOM A HÍRLEVÉLRE
facebook twitter youtube instagram linkedin pinterest google cégem rss tiktok

Megjelenési ajánlatunk:
sielok.hu © Copyright 2000-2024 - Síelők Bt.