Adatvédelmi tájékoztatónkat itt találod. A minőségi szolgáltatás érdekében sütiket használunk.
ELFOGADOM

Előzmény és válaszok a Figyelem! Nemzeti konzultáció a buszos utakról topikból

ÜZENETEK (9)Időben csökkenő Időben csökkenő
Vid
490 élménybeszámolót írt
490
19 éve tag
2017.03.11. 12:01
"Lószart foglalkoznak komolyan a megelőzéssel. Erre nemzetközi szabályzás van amit vagy átvettünk vagy van saját ami többnyire szigorúbb a külföldi szabályzásnál. Ez egy vicc- Mondjuk annyiban korrekt, hogy nem költenek el pár száz millkát papírra meg postára."

Csak az a baj, hogy a lakosságot nem értesítik, és ez így elcsalható. Kevesebbe kerülne a párszász millió mint amibe esetleg az fog kerülni, hogy az összes gyerekszállítóbusz foglalhat magának két extra éjszaka szállást. Vagy hogy ennyivel meghosszabbítsák az utakat.
Előzmény: (minerel 194919)
Daddy
346 élménybeszámolót írt
346
19 éve tag
2017.03.10. 21:08
Szerintem jól látod. Kis hazánkban egyébként is régi gyakorlat, hogy a szakemberek véleményét csak az után kérik ki, amikor az aktuális "zsenik" vagy a "demokrácia" képviselői már jóvátehetetlen károkat okoztak.
Úgy gondolom, hogy Vid is az ilyen "károk" valószínűsíthető bekövetkezésétől tart.
Előzmény: (minerel 194919)
minerel
3725 élménybeszámolót írt
3725
18 éve tag
2017.03.10. 17:54
Azért mert jövőre választások lesznek és majd az állítólagos kérdőív eredményét a saját szájízük szerint felhasználva lobogtathatják, hogy megvédjük a gyermekeiteket. A nem síelő lakosság jó része csak ennyit fog látni és mehet a szavazófülkébe.
Lószart foglalkoznak komolyan a megelőzéssel. Erre nemzetközi szabályzás van amit vagy átvettünk vagy van saját ami többnyire szigorúbb a külföldi szabályzásnál. Ez egy vicc- Mondjuk annyiban korrekt, hogy nem költenek el pár száz millkát papírra meg postára.
Előzmény: (Vid 194917)
Vid
490 élménybeszámolót írt
490
19 éve tag
2017.03.10. 15:25
"Válasz TZoli üzenetére:
Nagyon rosszak a példáid, különösen az ezerszer ismételt példád. Én olyan környezetben élek, dolgozok ahol minden egyes sérülést, balesetet kivizsgálnak (nagyon elterjedt módszerek az 5Miért, halszálka diagram, okfa stb.), u.n. LEX dokumentum készül a tanulságokkal majd intézkedéseket határoznak meg a jövőbeni elkerülésre. Szerintem ez a normális. De lehet, hogy Te egy más világban élsz. "

1.De azt továbbra sem tudjuk hogy mi az a logika ami alapján bizonyos, statisztikailag sokkal veszélyesebb dolgokat nem vizsgálnak át ha történik néhány haláleset, ezt a kérdést, ami a magyar halálozási statisztikákban meg leghátul kullog azonnal előveszik felülvizsgálatra.
2.Nálatok is véletlenszerűen választódnak ki a felülvizsgálandó kérdések, vagy mindent mindig felülvizsgáltok? Ha ez utóbbi a helyzet, akkor továbbra is áll az érvelés miszerint miért nem vizsgálnak át minden mást mindig ugyanilyen intenzitással?
Több százan halnak meg Magyarországon évente közúti balesetekben, minden ellenőrzés nélkül akárki akármennyit vezethet, szóval ezt a kérdést miért nem vizsgálják például?
Előzmény: (TZoli 194903)
TZoli
1165 élménybeszámolót írt
1165
20 éve tag
2017.03.10. 09:29
Nagyon rosszak a példáid, különösen az ezerszer ismételt példád. Én olyan környezetben élek, dolgozok ahol minden egyes sérülést, balesetet kivizsgálnak (nagyon elterjedt módszerek az 5Miért, halszálka diagram, okfa stb.), u.n. LEX dokumentum készül a tanulságokkal majd intézkedéseket határoznak meg a jövőbeni elkerülésre. Szerintem ez a normális. De lehet, hogy Te egy más világban élsz.
Előzmény: (Vid 194891)
minerel
3725 élménybeszámolót írt
3725
18 éve tag
2017.03.09. 21:55
"hiszen a politikus is általában a szakembereket
tudja megkérdezni, és a józan esze alapján dönt"

szinte naponta tapasztaljuk! :-D
Előzmény: (Vid 194891)
Vid
490 élménybeszámolót írt
490
19 éve tag
2017.03.09. 21:28
RM:
Miért normális hogy az elmúlt huszonvalahány évben történt első baleset után pánikszerűen új szabályozás
kell, amikor a régi is megfelelő volt? Amikor még azt sem tudjuk biztosan mi okozta a balesetet?
Valszínűleg a magyar szabályozás az EU-s szabályozásnak felel meg, és alig történnek ilyen balesetek, pedig többmillió ember buszozgat éjszaka európaszerte.

Továbbra is visszatérek az ezerszer ismételt példámhoz: Miért nem szabályozzák akkor újra az autós közlekedést minden baleset után? Miért nem vizsgálják felül az elektromos érintésvédelmi szabályokat, és alakítják át őket
minden áramütéses haláleset miatt? Miért nem tiltották még be a földgáz használatát, vagy a magyar kórházak látogatását?

Egyébként én nem vagyok a közmegkérdezés ellen semmilyen témakörben, hiszen a politikus is általában a szakembereket
tudja megkérdezni, és a józan esze alapján dönt, ritka hogy az adott téma pont a szakterülete.(És ha igen, akkor sem egyedül dönt.)
De ha már közmegkérdezés, akkor mindenki felé, anonim módon, és úgy, hogy erről folytatott vitákban meg lehessen
ismerni az összes álláspontot.(És ne egy elcsalható digitális formában)
A svájciak sem úgy népszavazgatnak, hogy valaki bejelent suttyomban egy szavazást, amit hirtelen megtartanak, csak úgy uk muk fu(c)k anélkül hogy komoly viták mennének.

Csabor:
Lehet hogy nem te fogod eldönteni, de azért ekkora fáradtságot csak megér, hogy ugyanis hátha...
A gyerekeid gyerekeinek viszont mindenesetre hamarosan fontos lesz a kérdés.
Előzmény: (RM 194886)
RM
874 élménybeszámolót írt
874
20 éve tag
2017.03.09. 20:18
Történt egy súlyos buszbaleset, ilyenkor szerintem teljesen normális, hogy felülvizsgálják a jelenlegi szabályozást és ha kell szigorítanak. Megítélésem szerint annyi baj van a konzultációban, hogy az utca átlag embere nem tudja eldönteni, hogy szigorításra valóban van-e szükség vagy nincs. Ezt rá kéne bízni a szakértőkre.

Személyes véleményem a témában, hogy éjjel kb. 1-4 óra között tényleg rossz vezetni. Ilyenkor normál esetben alszunk. Buszos/kamionos cimborám is azt monta, ebben az időintervallumban könnyű elbóbiskolni még kipihenten is.

Ennek ellenére úgy gondolom a tiltás pl. iskolásokat szállító buszokra nem a legjobb megoldás. Inkább valami új technikai eszköz kötelező használata csökentené talána kockázatot (valamilyen éberség figyelő, sávelhagyásra figyelmeztető rendszer ...) ...
Előzmény: (rumi1 194817)
rumi1
1 élménybeszámolót írt
1
7 éve tag
2017.03.07. 19:54
aha... :-)

feltehetnék ezt a kérdést is!!

egyetért-e azzal.. hogy:

csak nyáron, száraz időben lehessen menni téli sportot "művelni"!! hogy ne legyen annyi "csúszásbó eredő baleset!!!
-
mert ennyire együgyű a kérdések??

pl: svájc - tehergépjármű csak 5-22 óra között közlekedhetsz (kivéve: élelmiszer/élő állat/stb) plusz hétvége: szombat 14-hétfő 5 között szintén tilos!!!
de személy szállítás mehet..

szigorítani akarunk?? ezt akarjuk??

- akkor a többi buszjáratot is tiltsuk... (pl: EuroLine)

- vizsgák szigorítása (évente van vizsga!!!) - és mindenre kiterjed!!

- meglehet oldani a sumák vizsgák kizárását.. (5-6 vizsgabiztos kell + kamerák végig - és elrakva)

- ne lehessen alvás za... - most sem kaphat aki orvosilag!!!

- és a vezetési idő??? most is - ha lejárt a vez. időd a telephelytől 100km-re - elvben nem lehet tovább menni (ott kell aludni!!)... de ki nem oldja meg??? és ki alszik ott reggelig a gyerekekkel?? - gondold el - bejössz hegyesnél este!!! Tatabányán elfogy az IDŐD!!! - és Budapesten kell le rakni a "szállítmányt"!!! ott alszol a "parkolóban" (vagy szállodában?)??? és ha van kivétel??? máshol nem lehet arra hivatkozni!!!

vagy gondold el miért van az éjjeli vezetés!! gyerekek estig "élvezik a tábort"
- éjjel lefektetem - és másnap, egész nap ültetem a buszon és utaznak???
- vagy éjjel beültettem a buszba - alszanak - és reggelre a 2 sofőr haza hozza őket!!!
nem ez a cél??? és olcsóbb!!! és hibátlanság esetén ennyi!!!
milliókból 1 végződik így (ami sajnálatos/borzalmas) - de akkor ne is repüljünk!!! hisz az is lezuhan néha!! (hajó is elsüllyed néha..) így csak otthon üljünk!!!!

vicc!!
h i r d e t é s
h i r d e t é s
KIEMELT SÍTÁBOROK
UTASBIZTOSÍTÁS 10% KEDVEZMÉNNYEL
KIEMELT SZÁLLÁSAKCIÓK
SZAKÜZLET AJÁNLATOK
KIEMELT APRÓHIRDETÉSEK
Havazás Előrejelzés
FELIRATKOZOM A HÍRLEVÉLRE
facebook twitter youtube instagram linkedin pinterest google cégem rss tiktok

Megjelenési ajánlatunk:
sielok.hu © Copyright 2000-2024 - Síelők Bt.