Pár megjegyzés:
- Gyenge bakancs NEM rakja hátra a súlypontodat! Fordítva igaz, a tudáshoz képest túl kemény bakancs nem enged előre. Mellesleg a túl kemény sí is hátraültet. Ránézésre egyébként nem a felszerelés a hibás.
- a videón nem látni túl sokat, hátulról felvéve csak a lényeg nem látszik.
- annyi azért látható, hogy túl "flegmán" mész, azaz igazából semmi terhelés nincs a síelésedben, utazol a sín, nem vezeted
- valamelyik kanyarban látszik, hogy tényleg hátul ülsz. Oldalról nézve sarok, fenék, váll egy vonalban kell hogy legyen, és ez a síhez képest előre dőlve. Oldalról magadat megnézve ha a sarkadat és a válladat egy vonallal összekötöd, jó esetben is csak a combod közepe esik a vonalra, de lehet hogy a térded. Magyarul fenékkel ülsz hátra, pedig teljes súlyponttal kéne előre dőlni!
- ahogy más is említette, lógnak a karjaid, ez is erősíti a hátraülést. Kezek előre, lazán!
-"motorozol", azaz csak bedőlsz a kanyarba, nincs csípőszög, egyenes a test. Kanyarban "C" formát érdemes felvenni, azaz csípő hó felé, felsőtest meg visszadől a sí fölé.
- én nagyon sok félhosszú- és rövidlendületet gyakorolnék, minél kisebb sebességgel, hogy érezd meg, a léc akkor kezelhető aktívan, ha elől vagy, és hogy érezd meg, mi az az elől.
Bocs a sok kritikáért, de ez mind látszik, még a hátsó kamerából is.