Igen, ez már többször felmerült korábban ebben a fórumban is.
A lényeg az, hogy tényleg nem egyszerű a helyzet.
Ami (többé-kevésbé) tiszta sor, az a Piszkéstető északnyugati lejtője, hiszen nagyrészt egy bozótos, viszonylag könnyen "sípályásítható". Szintén adja magát az összeköttetés a korábbi MSZL-i pályával, ami a Kút-hegy/Narád északi oldalán érkezik kb. a piszkéstetői pályák leendő végpontjához. Itt eddig is pálya volt, tehát nem lehetetlen a dolog.
Ami viszont necces, az a Kút-hegy nyugati oldala, ugyanis itt lehetne összekapcsolni az új pályarészt a régivel, és ezzel kialakítani egy jó hosszú (majdnem 2 km-es) összefüggő pályát a jelenlegi terep aljáig. Sajnos ez a hegyoldal erősen beépített.
Google Earth-ön nézve talán két "rés" van, ahol elférne egy még értelmezhető szélességű nyomvonal, de biztosan ebbe is beleesnek magántulajdonban lévő telkek, arról nem is beszélve, hogy 2 közutat is keresztezni kéne a pályával (alagút/híd?), ami nagyon megdobná a költségeket. Felmerül esetleg egy déli kerülő, viszont ott nem lennének hótartóak a pályák, és az összefüggő erdő valószínűleg Natura 2000-es terület, ezért is kiesik.
A hóágyúzás kérdését pedig jól összefoglaltad, milyen kihívásokat rejt.
Én mindenesetre nagyon drukkolok, hogy sikerüljön összehozni a bővítést!