Dupla pénzért dupla súly jár, ahogy a hentesnél is, nem lehet más magyarázat.
,, egy szarv öt márka, egymillió szarv ötmillió márka”
A komolyabb teljesítmény, komolyabb agyagokat kíván és rezgéscsillapítást.
Mindinkább a haladó, és a profinak képzelt réteg az, aki túllövi az igényét lécvásárláskor!
Józanul átgondolva, miért is lenne szüksége egy versenylécre, egy haladó/ képzelt profinak, amikor sem a sebessége, sem a reflexei, sem a technikája, sem a mögötte álló tapasztalat, lesíelt kilométer, sem a testsúly többlet, stb, nem indokolja a jóval nagyobb teljesítményű sporteszközt.
Továbbá nem áll rendelkezésére, egy lezárt ,,akadálymentes” kijelölt pályaszakasz.
Az egészségügyi és pályabiztonságért felelős személyzet.
A több tucat képzett szakemberből álló csapat.
Ezek hiányában, a rendelkezésére álló idő ~60/70% nyűg, míg 40/30% élvezet. Viszont cserébe jól mutat a fotókon a prémium sporteszköz.
Nekem olyan Teréz-körúti offroad klub.
( szervizintervallumonként kuplungcsere, aligátor gumi az aszfaltra)
Esetleg státusszimbólum. Mint a legújabb almás teló,
Ferrari a belvárosba.
A léc talpa meg fenyőmintás horzsolásokkal teli képet mutat. Ki tudja miért?!
Nyilván van aki rendeltetésszerűen uralni tudja ezeket a sporteszközöket, de a többség nem.
Szerintem az Osztrák sitársadolom, kevesebb arányszámban használja ezeket az eszközöket, még úgy is, hogy nagyobb tapasztalattal rendelkeznek mint honfitársaink.