Adatvédelmi tájékoztatónkat itt találod. A minőségi szolgáltatás érdekében sütiket használunk.
ELFOGADOM

Előzmény és válaszok a Síléc választás topikból

ÜZENETEK (22)Időben csökkenő Időben csökkenő
hamoriarpi
212 élménybeszámolót írt
212
8 éve tag
2024.03.30. 19:53
Számíts rá, hogy a 88-as középrészű kategóriában ez az egyik legkevésbé barátságos romboló tank. Minden hibáért szól. Olyan, mint egy Hummer. Rengeteg youtube-os tesztet végignéztem róla, gondolom Te is. 1 napot próbáltam. Küldeni kell, hogy életre keljen. Lassan nem lehet vele menni. Olyan döglött vasúti síndarab, mint a Salomon S-Force Bold.
Amúgy kifutó széria, az Anomaly váltja, aminek minden tagja felhasználóbarátabb, mint a Brahma.
gaboca
3386 élménybeszámolót írt
3386
15 éve tag
2024.03.30. 19:34
Van itthon egy fölös GS... Dynastar Omeglas 66 182cm R23... :-D
Aprópénzért, hibátlan, lefóliázott felsőrész, gyári még az éle, 30 pénzért viheted, ha kell teszek fel képet róla...
supersport dude
243 élménybeszámolót írt
243
18 éve tag
2024.03.30. 17:06
Ez az sl master bizony nálam is heveny nyálelválasztást indít.

Nekem most ez viszket nagyon:
https://www.sport-bittl.com/en/blizzard-brahma-88-23-24-freeski::224065.html

De egy túra-/freeride cuccot is elfogadnék. Meg egy GS-t. Hehe :)
Előzmény: (gaboca 221207)
gaboca
3386 élménybeszámolót írt
3386
15 éve tag
2024.03.30. 13:10
Ezzel szemezgetek, csak ez már tip rocker, ettől kicsit tartok, ki kell próbálnom milyen érzés, csak camberes léceim vannak...


https://volkl.com/en-hu/p/racetiger-sl-master-2024
supersport dude
243 élménybeszámolót írt
243
18 éve tag
2024.03.30. 12:45
Komoly arzenál; rá is kívántam egy jó kis slank SL race valamire. :)

Álmaimban van GS, SL, alleskönner, porhó, túra a gyüjteményben; gyakorlatban egy léccel oldom meg és csak ha tönkremegy veszek másikat.
Előzmény: (gaboca 221202)
gaboca
3386 élménybeszámolót írt
3386
15 éve tag
2024.03.29. 22:29
Az SL 165cm 116-65-100 R13 Völk Racetiger speedwall

A GS 185 cm 100-68-89 R28 Dynastar speed course

A bolti world cup SL 166 cm 120-66-100 R13.3 Stöckli Laser 4D

A testmagasságom 185 cm.
supersport dude
243 élménybeszámolót írt
243
18 éve tag
2024.03.29. 14:54
Komolyan hangzik. :)

Azon belül amivel te szívesen sízzel az milyen szél/ hossz/testmagasság?
Előzmény: (gaboca 221199)
gaboca
3386 élménybeszámolót írt
3386
15 éve tag
2024.03.29. 13:25
A FIS szabványos lécei, ezzel mennek a versenyzők, ezek klasszikus felépítésű lécek, felfúrt platnival és csavarozott kötésekkel.
supersport dude
243 élménybeszámolót írt
243
18 éve tag
2024.03.29. 11:54
A legjobban tetszettek mind8g is az ilyen tankszerű lécek amikben van anyag és lehet mindenen csapatni át, kevésbé fárasztó gyorsan menni :) , persze ha a körülmények engedik (=nincs köd, tömeg stb).

Persze legjobb lenne m8ndenféle típusú meg hosszúságú léc meg kötés, de arra a világ pénze nem elég; ezek az allmountain jellegű lécek nagyjából lefedik amire nekem lehetőségem adódik, nekem is egy Deacon van jelenleg 178 cm, 72mm; 182 cm vagyok és 100 kg, most szemezek egy 88mm-essel 177 cm...

Az neked mit jelent h gyári verseny sí? :)
Előzmény: (gaboca 220986)
- Marky -
755 élménybeszámolót írt
755
15 éve tag
Offtopic: Az üzenet nem tartozik szorosan a témához
2024.02.29. 12:44
Ebből legkönnyebben a spoiler hatását tudod letesztelni, nyilván ott fogod kezdeni anélkül is, hogy leírnám :)

A többi mutató annyira illik az adottságaidra, hogy fura lenne, ha az okozná a gondot. A hossz, lehet túl lett lőve, de nem hiszem, hogy -5 centi drasztikus változást hozna.

De befejezem a beledumálsát, vannak itt nálam sokkal profibbak is a témában.
hamoriarpi
212 élménybeszámolót írt
212
8 éve tag
2024.02.29. 12:38
Ugyanezt érzem. A keménységben biztos vagyok, a tömegben már nem annyira. Gondolok itt a karbonnal erősített lécekre. VWerks, Elan Wingman 82 CTi, ahol a nehéz fa és fém elemek egy részét kiváltják szénszálakkal a tömegcsökkentés érdekében, a mechanikai paraméterek megtartása mellett.
Nagy kérdés, hogy a plusz tömeg, a plusz hossz, vagy a spoiler miatt megnövelt - eleve nem kevés (13,3 fok) forward lean miatt fájdul-e meg a térdem a harmadik napra?
C: mindegyik
D: egyik sem
E: fogyjál le
F: tanulj meg sielni
Előzmény: (gaboca 220986)
gaboca
3386 élménybeszámolót írt
3386
15 éve tag
2024.02.29. 12:17
Kell a kemény=nehéz léc a tömeghez, én amikor át álltam gyári verseny síre, akkor éreztem azt, tökéletesen rá hagyhatom magam a lécre, én 95 kg vagyok natúrban, 185 centihez.
hamoriarpi
212 élménybeszámolót írt
212
8 éve tag
2024.02.29. 11:25
1 másodpercig nem volt komoly a vwerks ötlete. Nekem a Deacon 84 szerkezete tökéletes. Nem tudom a határai közelébe sem vinni. Nem szeretnék tovább kísérletezni.
Megpróbálom, amit Gaboca ajánlott + kérdezném Őt is, hogy mit gondol léctömeg viszonylatban?
Előzmény: (- Marky - 220984)
- Marky -
755 élménybeszámolót írt
755
15 éve tag
2024.02.29. 10:37
Ha már VWerks, akkor mindenképp a 100 éves jubileumi változat legyen, ha az se tetszik, akkor mehet a falra, annyiba kerül mint egy Picasso festmény :)

Könnyebb súlyban, de technikában meg lehet még keményebb mint a 84...

Nehéz válaszolni, a súlyod miatt úgy érzed kell a full woodcore + Titánkeret, de lehet a problémát is pont ugyanez okozza a lábadban...

Egy teszten próbálj meg leakasztani egy VW-t,bár nem tudom, ilyen lécet ki mernek e vinni egyáltalán nagyközöségnek, akiknek a 90%-a nem síel úgy, mint Te....
hamoriarpi
212 élménybeszámolót írt
212
8 éve tag
2024.02.28. 23:15
Volt 171-es, utolsó szériás RTM 81-esem. A testsúlyom miatt ez a 3D Glass, Titánkeret nélkül nekem kevés volt. Csavarodott. Sebességen pl. féltem vele. A hossza tetszett, meg a tömege. Szerintem a tömegben is megbújhat a kisördög.
Szerkezet nekem mindenképpen kell ez, a full woodcore + Titánkeret, hogy biztonsában érezzem magam.
Már a 172-es VWerks-re is gondoltam, mert az jóval könnyebb, legalább ugyanolyan mechanikai paraméterek mellett. Árban emészthetetlen.
Előzmény: (- Marky - 220981)
- Marky -
755 élménybeszámolót írt
755
15 éve tag
2024.02.28. 22:44
Ilyen bukoval nem adnám el, főleg ha csak néhány nap után faraszt le és amúgy imádod. Jó lesz 1-2 napos sielesekre, vagy hosszú túrák felére, mellé kell egy csalos léc. Egyébként nem biztos hogy a hossz a kulcs, lehet a szerkezete.

Ahogy néztem elég közel van szerkezetben a Mantrahoz, én ezért döntöttem a 80as mellett (szerkezet is más mint a 84ese), hogy ne legyen két nagyon hasonló lecem, mert a Mantra egy nap után is ki tud nyirni ha pályán megyek vele.
Tulvallalas volt hosszabb túrákra, már látszik...

Vegyél mellé egy 80ast:) Az enyém megvolt kötéssel, kiszállítással 200bol Ausztriabol, igaz 22/23as verzió de csak a külső más.....

itthon öngyilkosság lécet venni anyagilag, szégyen hogy próbálnak lehuzni minket...
hamoriarpi
212 élménybeszámolót írt
212
8 éve tag
2024.02.28. 22:22
Ezt látalanban honnan olvastad ki???
Eszem megáll!
A bakancsommal VALÓBAN annyi történt, hogy a vádlimnál lévő spoilert teljesen betoltam, hogy még egy kicsit előrébb kényszerítsen, hogy ennek a hosszabb lécnek jobban tudjam az orrát terhelni.
166-os SL-ről váltottam. Azzal a délutánokat nem szerettem, mikor már össze van túrva a pálya.
Ez nyilán egy nagy váltás 177-re, de teljesen más léc, nem szabad összehasonlítani.
Sportkocsi vs. SUV. Mondjuk ez egy X5M.
A stabilitása olyan, amilyet még soha nem éreztem magam alatt.
Előzmény: (gaboca 220979)
gaboca
3386 élménybeszámolót írt
3386
15 éve tag
2024.02.28. 21:55
Amikor én GS-t váltottam, ott csak 3 cm volt pluszban,182-185, cserében rádiuszban 23 helyett 28 semmi zavart nem okozott a rendszerben,sőt most az mondom inkább a 189 lenne a jobb még azzal a plusz 1m rádiusszal is.
Ha fogsz egy vonalzót és megnézed vizuálisan mennyi is az a 5 cm, viccesen kevés, nem gondolnám, hogy ez okozná a problémádat, a hosszabb lécen jobb, kényelmesebb utazni.
Valami más lesz ott inkább a bibi, bakancsban valami emelés, ha van hátsó állítható spoilere akkor meg kell próbálni, nem az alsó pozícióba legyen.
TZoli
1165 élménybeszámolót írt
1165
20 éve tag
2024.02.28. 21:53
Nem vagyok a téma nagy szakértője, csak a saját tapasztalataim alapján kérdem, Miből érzed ezt a -5 cm-t? A térd inkább a keménységre érzékenyebb. Az izom a nem éppen a legmegfelelőbb technikára. Mi a stílusod? Ez egy haladó all mountain léc? Azaz mindenre jó. Vagyis ezt szokták írni az ilyen lécekre. Rövidebb ívek vagy a nagyobb sebeség a preferált? Ha inkább a nagyobb ívek a nagyobb sebeséggel, akkor a hosszabb léc nagyobb stabilitást ad. A rövid berezonálhat. Ha lassabb, de szép ívek, akkor tényleg lehet, hogy ez a testmagassággal megegyező hossz kikényszerít egy erőltetést (helytelen technikával, derékból vagy térdből csavarással) , amitől aztán visszajelez a test is. Ebben az esetben tényleg jobb lenne a rövidebb. Szerintem belenőni nem fogsz, hanem vagy csere, vagy megkeresed a helyes a technikát. De az sem lenne jó, ha csak "kiméletesen" simán állva utazol a lécen.
hamoriarpi
212 élménybeszámolót írt
212
8 éve tag
2024.02.28. 21:06
Szia!
Én 340-ért vettem+a kőfelverődés elleni fóliázás. Most a legolcsóbb helyen akcióban 281. 195-öt gondolok reálisnak érte. :(
Még nincs meg a döntés.
Drága teszt volt az biztos, de egy külföldi kölcsönzés is ennyi lett volna a 2 sielésre.

Remélem bejön Neked a 80-as! Ha nincs túlsúlyod, akkor nehéz hibázni vele.
Előzmény: (- Marky - 220975)
következőutolsó
h i r d e t é s
h i r d e t é s
KIEMELT SÍTÁBOROK
UTASBIZTOSÍTÁS 10% KEDVEZMÉNNYEL
KIEMELT SZÁLLÁSAKCIÓK
SZAKÜZLET AJÁNLATOK
KIEMELT APRÓHIRDETÉSEK
Havazás Előrejelzés
FELIRATKOZOM A HÍRLEVÉLRE
facebook twitter youtube instagram linkedin pinterest google cégem rss tiktok

Megjelenési ajánlatunk:
sielok.hu © Copyright 2000-2024 - Síelők Bt.