Mint MSZI-nél, de talán itt egy kicsit kisebb.
Itt MSZI-vel szemben az a stratégia, hogy beszűkítették a lehetőségeket. Évek óta nem törekszenek az összes pálya behavazására, csak a két legfontosabbra. Ha jön a hideg, akkor lenyomják jó vastagon a főpályát. Tényleg egy tömör vastag jégfolyam, másfél kilométer hosszban. Ezt őrzik míg lehet. Ha jön az időszakos felmelegedés, nem bírja megolvasztani. Ha még lehet, akkor a mellette lévő kisegítőt is behavazzák, ezzel egy változatos pályarendszert tudnak létrehozni.
Kérdés tehát, mikor éri el a hőmérséklet, a páratartalom és egyebek azt a pontot, hogy elkezdhessék a hógyártást. Onnantól nincs megállás tavaszig. Segítség ebben a Malom völgy speciális klímája, ami a szurdok és a patak összedolgozása folytán pár fokkal mindig hidegebb mint a környező átlag, és az inverzió.