Belekotyognék én is...
Szerintem Eplény előnye a közelsége, nem az ára. Persze ha nem Miskolcról vagy Békéscsabáról jössz. Le lehet ugrani egy csúszásra anélkül, hogy ott kellene aludni. A természeti adottságokat mindenki ismeri. Ha minden pályát nyitva lehetne tartani a szezonban, akkor azt mondanám, hogy az ára is kedvezőbb. Az esti síelés ára a 40 %-kal csökkentett áron valóban kedvezőbb. Esetleg a kosutkai megoldás alkalmazása megfontolandó lehet. Mivel este inkább a jobb sielők mennek és csak karcolják a havat, nem buckásítják annyira. Tehát a ratrakolás cálja a buckák eltüntetése lenne, ami amúgy is puha réteg. Egyébként többször tapasztaltam, hogy napközben is elment a ratrak egy nyomvonalon. Az okát persze nem tudom. A másik megfigyelésem pedig az volt, hogy amikor egész éjjel mentek az ágyuk, közvetlen nyitás előtt ment a ratrak. A hó ekkor sem fagyott ki és 11-kor már tiszta bucka volt a pálya. Ez van. Ha tökéletes pályán akar síelni az ember, akkor kell várni pár napot, amikor éjjel tudnak ágyúzni és nappal sincs meleg. Addigra szuper pályát csinálnak. A napos idő szintén nem kedvez. Viszont ha lecsábítasz egy kezdőt és tanítgatod, akkor sem a viszonylagos tömeg, sem a pálya kevésbé tökéletes volta nem zavaró, mivel úgyis együtt és lassan csúsztok. Erre most jöttem rá, miután kivittem a gyereket. A kommunikációt tényleg nem kellene elvinni a sérelmezett irányba. Az csak elveszi az emberek kedvét. Ha csak két pályát tudtok megnyitni, azt mindenki tudomásul veszi, senki nem érzi becsapottnak miatta magát. Inkább a pár nappal ezelőtt íródott bejegyzést tartom követendő példának, ahol azt írtátok, hogy lehet rajta síelni, de... Ez korrekt.