Szia. Azt hiszem láttam árulod a saját magad által készített snowbike-ot? Nem sikerült a műtét, újat, jobbat csináltál?
Idén, még mindig nem mertem más országot felkeresni, maradt Ausztria. Kaiser-Brixentál volt a cél. Mondanom sem kell snowbike barát terep, ez annak is tudható be, hogy a gyár 45 km-re van. Fel is kerestem őket, a kiszakadt lécpárt szerettem volna újra cserélni. Már itthon megkezdődött az egyeztetés, képeket méreteket kértek, megegyeztünk az árban, majd úgy döntöttek, látatlanban nem fúrnak meg semmit, csak ha a snowbike is ott van. Mondtam szombaton érkezem, hát ez sem okozott problémát, maga a tulajdonos várt rám. Ő versenyez is, elmondta, hogy a lécpárokat nem pontosan középcentrikusan szereli most, azaz a lécek nem cserélhetők az első az első, a hátsó a hátsó. Elmondta, hogy a vékony profilú lécpárt ajánlaná, mert a vastagabb lécekkel baj van az egyenes futással. Nagyon igaza lett, az új XR7-est kaptam, tökéletesen szuperált. Beállította a kormányt, hogyan tudom a legtöbb nyomóerőt kifejteni a kormányszarvakra. Beállította a teleszkópot a súlyomra, most pontosan annyi erővel, olyan ütemben, és sebességgel dolgozik, hogy fordulónál szinte tol egyet rajtam ezáltal könnyebb és gyorsabb a súlypontáthelyezés. A maga korában a snowbike-om profi cucc volt, azt mondja a teleszkópos rezgéscsillapítás hiányzik talán csak róla az első lécnél, de a vázgeometria tökéletes. Ajánlott cseréljek, és IGEN, lehet alkudni nála személyesen face to face.
Meg voltam elégedve, maga a tulaj, szombaton azért jött be a gyárba, hogy segítsen, megcsinálta, mindezt szombat délután 3 órakor. Le a kalappal előtte.
Örülök az új arcoknak, az új hangoknak az általam indított topikon. Mindenkinek jó siklást a jövőben is.