Kedves Tamás! Mindketten ismerjük az előzményeket, a többi részletben is igazad van (mármint a könyveléstechnikai lehetőségekben is), de sajnos alighanem az akarat hiányzik. Lenne ötletem, merre lehetne nyomozni: van-e még a helyszínen "élő" villamos fogyasztásmérő, illetve mikor volt utoljára, kinek a nevén, stb. Én már obligón kívül vagyok, mint öreg nyugdíjas (nem is az ERBE-től mentem nyugdíjba), az üzemeltetés megszervezésére már nem vállalkoznék, csak nosztalgiából foglalkozom az én ötletem alapján létrejött pályával, az aktív éveim során a sajátomnak érzett létesítménnyel (sícsapat kapitányaként, közép, majd felsővezetőként a cégnél). Látva azt, hogy telek nemigen lesznek mostanában, hóágyúzásra nincs esély - egy ilyen mini-pályán értelme se lenne - a felvonó hasznosítására volt olyan ötletem, hogy esetleg át lehetne telepíteni - pl. a Nagyvillámra. Rezső nem nagyon érdeklődött, ill. nem az ő kezében volt a döntés.
Sajnos így áll a helyzet, pedig még nem lett az enyészeté a berendezés! Ennek ellenére nem jutottam nyomára a "tulajdonosnak" - igaz a Paksi AE RT-hez még nem jutottam el, ma már mások a viszonyok. Az ERBE gazdasági igazgatójaként (eredetileg erőműves mérnök voltam, némi közöm volt az atomerőmű létesítéséhez, sőt...!) annak idején még kedvesen szóbaálltak velem, ma már azt sem tudják ki vagyok, ki voltam. Pedig még mindig a szívemen viselem a Bagolyirtási pálya, vagy legalább az "atomerőművi teherfelvonó (akkori "álnevén" sodronyos emelőberendezés) sorsát. WFeri