Múlt hét csütörtök-szombat voltunk itt részbeni iskola szünet miatt. Úgy terveztük, hogy szombaton ha sokan lesznek akkor korábban eljövünk. Így is történt, mert a gyönyörű napsütéses idő miatt szombaton rengetegen voltak ami a pálya idő előtti leamortizálásával járt (részben e-miatt rengeteg balesetet is láttunk, mert voltak páran akik nem vették figyelembe a pálya állapotát meg a tömeget).
Csütörtökön nagyon szép idő volt, és lévén hétköznap említésre méltó sor sehol. Mivel -10 fokkal indított a pálya reggel, egész jól tartotta magát mindenhol. A teljes terepet felmértük a Promibahntól a Steinbachalmig. A Promibahn nem jött be a gyerekeknek, volt aki valami furcsa szag miatt panaszkodott ill. ezek a pályák stabil sítudást igényelnek, hogy élvezetes legyen, mivel jelölésen belül a meredekebbekhez tartoznak (nem mellékesen mivel itt a legrövidebb a sor kevesebb kényszerpihenő is van).
Pénteken már érezhetően többen voltak és noha nem mindig sütött a nap a melegebb idő miatt délutánra néhány helyen a jeges alap is előkerült. Abban meg tendenciát vélek felfedezni, hogy a piros 1b-n kell kerülni mert az jobb mint a szétválás utáni részen a jeges alapig lesodort és keskenyebb kék 1a.
Csatoltam képet a szombati várakozásokról, számomra érthetetlen, hogy a helyiek miért állnak sorban a w11-nél, vagy legfőképp miért nem a Promibahnhoz mennek egyből, ahol még mindig kevés várakozással üllőliften lehet feljutni. Lehet kicsi a Promibahn parkolója?
Azért az a közel fél órás (egész pontosan 29 perces üzemeltető szerinti) várakozás a Stuhleckbahn Mittelstationnál számomra elég meggyőző, hogy itt hétvégén nyitásra ott kell lenni (pláne nagyon jó idő esetén). Mivel közel volt a szállásunk, láttam, ahogy a parkolóba 3/4 órával a nyitás előtt már kezdtek beállni az autók és fél órával korábban már lényegében hely sem volt. Később ide már csak a buszok tudtak jönni.