A BKV honlapján már olvastam a rekonstrukcióról, illetve arról hogy mindkét végállomás irányában meg akarják hosszabbítani a pályát. A Széll Kálmán térig, illetve a Normafáig. Én sem vagyok a Facebookon, így tőled olvasok először arról a lehetőségről, hogy eltérhetnek a fogaskerék rendszertől. Érveid meggyőzőek arról, hogy a meredek szakaszon baleset-biztosabb megoldás a fogaskerekes üzemmód. Sajnos az a tapasztalatom, hogy kis hazánkban a hozzáértő szakemberekhez az után szoktak fordulni, amikor az ügyeletes zsenik már jóvátehetetlen kárt okoztak. Amennyiben a vonalhosszabbítás megtörténik (amit egy jó gondolatnak tartok) az általad leírt vegyes rendszer lenne biztonságos. A lejtőn illetve emelkedőn fogaskerék, a síkhoz közelítő szakaszokon az adhéziós üzemelés. De ez, csak egy - nagyon régen - gépipari technikumban érettségizett laikus véleménye.