A MasterCard ma bejelentette, hogy prémium támogatóként és hivatalos fizetési szolgáltatóként is jelen lesz a kitzbüheli Hahnenkamm Races síversenyen. A nemzetközi téli sportnaptár egyik legfontosabb eseményeként ismert osztrák viadalt 2016-ban január 19. és 24. között rendezik meg.
Az európaiak számára a síelés messze a legnépszerűbb téli sport, az Ausztriában található Kitzbühelt pedig Európa egyik legjobb síterepeként tartják számon. A legendás Streif és Ganslernhang pályákon rendezett látványos verseny mintegy százezer nézőt vonz minden évben, a televízión keresztül pedig több mint háromszáz millióan követik az eseményt Európában.
„A MasterCard számára azért is fontos a kiemelt sportesemények támogatása, mert a szponzorációkon keresztül világszerte olyan felbecsülhetetlen élményeket kínálhat a fogyasztóknak és a sportrajongóknak, amelyek szorosan kapcsolódnak az ő saját hobbijukhoz. Örömmel segítünk felejthetetlenné tenni ezt az eseményt, azzal is, hogy egyszerűsítjük a belépést az osztrák Alpok legendás sportvárosába - mondta Cristina Saccà, a MasterCard közép- és kelet-európai marketing vezetője.
A legendás Streif és Ganslernhang pályákon rendezett látványos verseny mintegy százezer nézőt vonz minden évben.
A MasterCard a szponzorációval egyértelműen a rajongókat és a sísport-kedvelőket helyezi a fókuszba. A szurkolók, akik a helyszínen egy érintéssel fizetnek, bekerülhetnek azon szerencsések közé, akik a Streif utolsó ugratójánál található MasterCard Lounge-ból követik nyomon az eseményeket. Ezen kívül a látogatóknak számos felbecsülhetetlen élményben lehet részük és különleges előnyökhöz is juthatnak, például külön soron, gyorsabban mehetnek be a minden idők leglátványosabb sí eseményére.
„Büszkék vagyunk arra, hogy egy vezető világmárkát, a MasterCardot nyertük meg új partnernek a Hahnenkamm versenyre. Ez egyértelműen jelzi az esemény elismertségét” – mondta Philipp Radel, a Kitzbühler Ski Club (K.S.C.) marketingfeladatait ellátó Weirather-Wenzel & Partner vezérigazgatója.
A látogatóknak számos felbecsülhetetlen élményben lesz részük.
Készpénzmentes fizetés – új szolgáltatás Kitzbühelben
Az esemény hivatalos fizetési szolgáltatójaként a MasterCard számos opciót kínál a készpénzmentes valamint egyérintéses fizetésre. A belépőjegyek minden bejáratnál valamint online is megvásárolhatók bankkártyával, de a cél közelében található standoknál és a Kitzbühel városközpontjában lévő vendéglátó egységeknél is lehet MasterCard vagy Maestro kártyával fizetni. A téli sportok terén, ahol nem csak a verseny során számít a gyorsaság, hanem a sorban állásnál is, a készpénzmentesség egyedülálló szolgáltatásnak számít.
„A MasterCardnak köszönhetően a rajongóknak először lesz arra lehetősége, hogy az esemény valamennyi fontos pontján készpénzmentesen fizessenek. A Hahnenkamm Races a kiszolgálás terén új minőségi szintet állít fel” – tette hozzá Dr. Michael Huber, a Kitzbühler Ski Club (K.S.C.) elnöke.
Nem ez az első alkalom, hogy a MasterCard elsőrangú nemzetközi sportesemény támogatójaként és partnereként jelenik meg. A társaság az UEFA-bajnokok ligája és a párizsi French Open szponzora is, ezúttal pedig a téli sportok támogatásában is szerepet vállal.
A Hahnenkamm Races versenyről
A Hahnenkamm Races versenyt 1931 óta rendezik meg, az esemény szervezője a Kitzbühler Ski Club (KSC). A „Streif" pályán tartott lesiklást a pálya 80 méteres függőleges szakaszával, akár 85%-os meredekségi fokú lejtőivel és 140 km/órás sebességével a FIS Sí Alpesi Világkupa versenynaptár leglátványosabb számának tartják. A sportolók az olimpia vagy a világbajnokság megnyerése után a kitzbüheli győzelmet tartják a karrierjük csúcspontjának. Több mint 30 ország 700 újságírója tudósít a helyszínről, és kb. 45 televíziós állomás valamint 30 rádióállomás közvetít a versenyekről. Az esemény hétvégéjén megrendezett négy verseny több mint 180 órányi televíziós műsoridőt tölt meg és több mint 300 millió nézőt köt le Európában.