A felmérések szerint a síutak vagy egyéb utazási célpontok kiválasztásakor szinte teljes mértékben a nők akarata érvényesül. A hölgyek nagyon fontos célcsoport, hiszen ha egyszer kiválasztottak egy síterepet, a döntésükön ritkán változtatnak, és sokkal jobban megnézik a síterep és a hozzá kapcsolódó szolgáltatások ár-érték arányát, legalább is a szakértők szerint.
A Ski amadé következő szezonbeli kampányának középpontjában a hölgyek és a síelés áll majd, addig is szeretnének minél többet megtudni a női síelők szokásairól és preferenciáiról. A tervek szerint a hölgyeknek (és a gyermekeknek) más áron kínálnák a bérleteket, a felvonókat és lifteket kissé átalakítanák, hogy kényelmesebb legyen a számukra.
A jelenlegi adatok szerint a férfiak még többségben (55%) vannak a pályákon, de az a cél, hogy ez a jövőben megváltozzon. Amennyiben a síterepek sikert tudnak aratni és elnyerik a hölgyek kegyeit, akkor már nyert ügyük van, hiszen a statisztikák szerint a közös vagy családi síelések 92 százalékában mindig nők döntik el, hogy mi legyen az útirány.