Egy évet csúszik Madonna di Campiglio mostanra tervezett legnagyobb fejlesztése, a közvetlen kapcsolat kiépítése a szomszédos Pinzolo sítereppel. Ha liftekben nem is, a pályákban lesznek változások, többek között egy új fekete pálya is épült a holtszezonban.
Úgy tűnt, hogy az olasz szezon egyik legjelentősebb fejlesztése lesz a Madonna di Campiglio és Pinzolo közötti új kabinos lift, de jogi viták miatt egy évet várni kell a megépítésére. Az új liftnek 2011. november 25-re majd megépülni, de immáron egy új társaság, a Leitner építheti meg.
Az idén elmaradt, illetve a jövőre elkészülő beruházás komolyságát mutatja, hogy az 1800 fő/óra kapacitású kabinos megépítése körülbelül 21 millió euróba kerül. A három síterepet összekötő, öt kilométer hosszú lift összesen 1100 méter szintet tesz meg. Négy állomásával számos pályát lehet majd könnyen megközelíteni az új kabinossal. Az új szuperlifttel tizenhat percig tart majd az út a két végállomás között.
Új lift helyett új pálya épül Madonnán. A Spinale oldalra közlekedő Nube d'Oro ülőszékes lifttől indul majd az új fekete pálya, a Capanna és a Montagnoli menedékháznál ér majd véget (a térképen jelölve 28-as).
A régi pályákat is átszabják egy-két helyen. A Grosté részen található Gaffer (17-es) nevű kék pályát kiszélesítik, hasonlóan bővítik a 5 Laghi részen található piros Fis 3 Tre pályát is (2-es számú). Ez utóbbi oldalon két újabb pályán/síúton lehet majd leereszkedni a hegy aljába. Az piros 37-es pálya a tavalyi százéves évfordulón átnevezett régi Patascoss pályához visz, illetve most már új nevén a Centenario pályáról beszélünk. A 36-os, új, kék pályán Campo Carlo Magno településhez lehet majd közvetlenül lecsúszni.
A szomszédos Pinzolón új lift illetve új pálya épül, erről külön cikkben írunk.