Láttunk már vicces kampányokat egy-egy sítereptől, de a norvégok úgy látszik, még mindig tudnak meglepetéseket okozni. Az idén adták át a síterep új hatszemélyes ülőliftjét, amelyet egy meglehetősen merész reklámkampány kísért az ottani médiában, hogy miért is jobb egy ülőlift a csákányosnál?
Az Oslo Vinterpark körülbelül 20 percre található a norvég fővárostól. A síterepen 18 pálya, 11 lift és egy nagyszerű élménypark található. Az 531 méter magasan fekvő síterepen 290 méteres szintkülönbséget is lehet csúszni. Az utóbbi években nagyon komoly pénzeket költöttek a síterep fejlesztésére, aminek meg is lett az eredménye. Ennek a folyamatnak az egyik újabb lépése volt az új, hatszemélyes ülőlift megépítése és átadása.
Az egyik plakát a csákányos hátrányairól
Az idei szezonban adták át a síterep harmadik ülőliftjét, amelyre szerették volna felhívni a helyi síelők figyelmét is. Egy ismert reklámcéggel készítették el a kissé meglepő kampányt, amely meglehetősen érzékelhető módon magyarázta el a különbséget az új lift és a régi típusú csákányosok között. A plakátok feliratán csak ennyi szerepel: „a csákányos a múlté, bemutatjuk az új, hatszemélyes liftünket”. A felirat mellett pedig egy – vélhetően a sok csákányos-lift használatától – kisebesedett meztelen fenék.
Természetesen ízlés dolga, hogy ki mennyire szereti az ilyen reklámokat. Azt hiszem kissé duzzogva, de félre tudnánk tenni előítéleteinket, ha ilyen reklámból tudnánk meg, hogy új ülőlift épül Magyarországon a következő szezonban.
Ez csak vágyakozás vagy van alapja is? :)