Ligety, aki nagyon élvezte ezt a fajta lebonyolítást, hamar a közönség kedvence lett. Már a bemutatkozó csúszás alatt megcsinálta a „helikoptert”, amikor egy hihetetlen kis sugarú körben legalább 360 fokos fordulatot csúszott a léceivel, később ezt a legtöbb futam végén többször is sikerült megismételnie. Cuche is bemutatta a védjegyének számító lerúgásos léclevételt a legalább 25 000 néző legnagyobb örömére.
Sokáig kétséges volt, hogy megrendezhetik-e az eseményt Moszkvában, hiszen a december melegrekordot hozott. A szokásos nulla fok körüli átlaghőmérséklet helyett 10 fokot is mértek, amelyre korábban sosem volt példa decemberben. A szervezők nem bíztak semmit sem a véletlenre, és a szükséges 4000 köbméter havat a szibériai Kemerovo régióból hozták, ahol éppen a hatalmas hóviharok okoztak károkat. A havat 300 kilogrammos zsákokba rakták, majd hűtött kamionokkal szállították az orosz fővárosba.
A bemutatóversenyt nagyon komolyan vették az oroszok, ötmillió dollárt költöttek rá, az egyes futamok között tűzijátékot rendeztek közvetlenül a rámpa mellett. Terveik szerint a felépített mobil rámpát később a világ nagyvárosainak is kölcsönadnák, ahol hasonló rendezvényeket lehetne tartani.
További képek az építő cég honlapján: https://jsa-stage.company