Az összekötő lift érdekessége, hogy igazából nem beszélhetünk völgy- és hegyállomásról, hiszen két különböző hegyet kötnének majd össze. A Grafenberg (Wagrain) és a Grießkareck (Flachau) közötti felvonó alapozását már a nyáron megkezdték, az első réteg beton már a helyére került. A tervek szerint csak alapozás elkészítése legalább egy évig tart.
Az új lift mintegy hat perc alatt tenné meg a két kilométeres távolságot az újonnan építendő nyolcszemélyes lift és a már üzemelő Flying Mozart lift középső állomása között. A két hegy közötti völgyet legmagasabban kétszáz méterrel a földfelszín felett szelné át az új gondolalift. Az új lift kiváltja az eddig üzemelő buszos összeköttetést és az üzemeltetők reményei szerint így jelentősen csökken majd a buszforgalom.
A völgyet átszelő nagykabinos lift a tervek szerint körülbelül 20 millió euróba fog kerülni, amelyet a wagraini lifttársaság akár saját erőforrásaiból is kész megépíteni.