A közös, teljesen integrált kommunikációs kampány kapcsán a Helly Hansen és a Fjord Norway abból a célból állt össze, hogy lehetőséget adjon a fogyasztóknak a világ egyik leglenyűgözőbb úticéljának megismerésére. A kampány 2012 augusztusában indul majd, és a "Helly Hansen kifutója" témára építve bemutatja Norvégia lélegzetelállító nyugati fjordvidékét, s egy játékon keresztül el is vezet majd oda néhány szerencsés vásárlót.
Erik Burbank, a Helly Hansen marketing igazgatója a következőképp nyilatkozott az akcióról:
"Lenyűgöző, hogy a fjordok gyakorlatilag a hátsó udvarunkban vannak, és különösen izgatottak vagyunk, hogy lehetőségünk van együtt dolgozni a Fjord Norway-el is. A fjordok a föld egyik legnépszerűbb utazási célpontját képzik, emellett tökéletes helyszínt biztosítanak arra, hogy megtapasztalhatóvá váljon a Helly Hansen életmód. Igazán izgalmas, hogy ezt az élményt most a vásárlóinkkal is lehetőségünk lesz megosztani a világ minden táján."
A versenyről
A kezdeményezés során a Helly Hansen üzletekben való promóció mellett különleges csomagolásokkal is találkozhatnak majd a vásárlók, illetve vetélkedőkön vehetnek részt, melyekkel utazásokat nyerhetnek a fjordvidékre, illetve Helly Hansen ruházati és technikai felszerelésekhez juthatnak. A kampány a kommunikációs csatornák széles körét fogja használni, utazási, kültéri és életmód magazinok mellett a digitális média eszközeit és közösségi oldalakat is alkalmaz majd.
Kristian B Jorgensen a Fjord Norway vezérigazgatója elmondta:
"El vagyunk ragadtatva, hogy a Helly Hansennel tudunk partnerkapcsolatba lépni, hisz a cég vezető skandináv outdoor márkaként a teljesítmény és a stílus tökéletes egyensúlyát képviseli. Az együttműködés és a kampány hosszú távon erősíteni fogja a fjordvidék előkelő pozícióját a világ leggyönyörűbb utazási desztinációi között."
Néhány szó a Helly Hansenről:
A Helly Hansent 1877-ben, a norvégiai Moss-ban alapították, és azóta is világelsőként szolgálja azokat, akiknek munkájuk vagy kalandjaik miatt az elemekkel kell megküzdeniük. A ruházatokat a skandináv dizájnnak és a legszélsőségesebb időjárási viszontagságoknak megfelelően tervezték, hogy magabiztosságot nyújtsanak a profiknak, amikor szembeszállnak a természet legzordabb elemeivel munkájuk során. A vállalat készítette el az első vízhatlan anyagot a világon, több mint 130 évvel ezelőtt, majd az 1960-as években bemutatta az első Propile™ fleece középső réteget, és az 1970-es években a LIFA® aláöltözetet. Így a Helly Hansen termékei jelenleg a világ több mint 40 országában kaphatóak. Ha többet szeretne megtudni a Helly Hansen legújabb kollekcióiról, látogasson el a
www.hellyhansen.com oldalra.