Tegnap voltunk végül 1 napot. A déli oldalon parkoltunk. A teljes déli oldal felhőben volt, szóval azonnal mentünk át északra. Odaát az első 200 méter szintkülönbség küzdelmes volt, alatta sütött a Nap.
Valóban ágyúztak, és rövid távon igen rosszat tett a pályának. Az alsó pályák a be nem dolgozott hóágyúzás miatt eszméletlen mértékben olvadtak, sokkal jobban, mint amit a hőmérséklet indokolt volna, minta nem is fagyott volna éjjel. A "friss" hó amúgyis puhább, a súlya meg gondolom olvasztotta a kemény réteget, vagy nem is tudott rendesen összefagyni éjjel. Reggel talán még egy kis havasesőt is kaptak a legalsó szakaszok, csak hogy teljes legyen a boldogság. Fenn csak simán épült pár bucka a hóágyúzás miatt az 1b-n.
Pályák az északi oldalon:
1b - elég jó, kicsit buckásodott, tömeges volt, a délutáni szél jót tett neki
11a - reggel isteni volt, a délutáni szél nem tett jót neki, az egyik fele tükörjég lett, a másik felén mély hó.
11 - ez tragédia volt, pedig a honlap alapján ez a völgypálya a legjobb. De nem, sok helyen csak a szélesség fele ment, ehez képest sok ember volt rajta + friss ágyúzás, 10-kor már katasztrófa volt, kivéve a legalsó letörés.
1a - ez viszont egész jó volt, 1 körül a kékkel közös szakasz nagyon olvadt és buckás volt, de alatta jót lehetett csúszni.
7 - Idén először voltam rajta, fantasztikusan jó volt, a fél 4es körben az alja már buckásodott.
13 - El nem tudtam képzelni, hogy egy ilyen lapos pálya ennyire rossz tud lenni. Kb vízisíztünk rajta, itt is ment éjjel az ágyú.
10 - hasonló a 10b elágazástól lefele, a 10a ág jobb.
10b - kb 3 napja nem kezelték, de egész jó volt :-D kicsit buckás, de nem vészesen.
Kb ezeken voltunk, az 1-es 2-ig jól nézett ki, de a 11a és a 7-es vonzóbb volt.
És akkor elérkeztünk a nap végi lecsúszáshoz. Azt érdemes tudni, hogy a 3 fős csapatunkba volt egy "újrakezdő", aki a dőlésszöget bírta, de elég lassan haladt. Szóval őt max 1-1 körre hagytuk ott, ezért napközben délre nem mentünk át. Délután 4kor a társunk lement a kabinnal, ketten pedig nekiugrottunk a 33a-nak. Tejköd. Látótávolság kb 5 méter, "sejtőtávolság" kb 30. Az állaga viszont fantasztikus volt, pár jégfoltot kreált a szél, de lécnyom alig. A köd miatt elég lassan haladtunk, közepefele mondjuk megállapítottuk, hogy gőzünk sincs mennyi van még hátra, a pálya hasonló fenn is meg lenn is, és nem is nagyon éreztük, hogy mennyit jöttünk le. Akkor szakadt fel a felhő, amikor elértük az elágazást. A 33-ason mentünk tovább, ami egy jutalom volt a nap végére, az utolsó 100 métert leszámítva majdnem tökéletes volt. Kár, hogy a nap közepén, amikor feljebb volt a felhőhatár, nem jöttünk át, de tényleg nem akartuk a társunkat egy órára magára hagyni a 10-13 környékén.
Sor a kétkötelű kabinnál volt egyedül, de ott délelőtt 10 perc is. A hosszú 4üléses a 7-es mellett sajnos nem ment, az eggyel rövidebbet és lassabbat délután beindították. 2 körül kipróbáltuk a kétülésest, nagy hiba volt. Ekkor támadt fel a szél.
Összességében jó kis napot zártunk, én a pálya állapotától többet vártam.