Adatvédelmi tájékoztatónkat itt találod. A minőségi szolgáltatás érdekében sütiket használunk.
ELFOGADOM
Offtopik üzenetek mutatása bekapcsolva

Utazási iroda

ÜZENETEK (48)Időben csökkenő Időben csökkenő
Fidosan
189 élménybeszámolót írt
189
13 éve tag
2019.02.09. 14:12
Minden esetben keresni kell neten az ügyfelek véleményeit az útról, a cégről, szállásról stb... nagyon rég óta csak így megyek télen nyáron nyaralni, nem utazási irodával, szállást booking.com on, utat pedig vagy saját autóval intézem, vagy busszal, repülővel , több 10 éve nem csalódtam mert tudom mire számíthatok... 2x voltam utazási irodával, nagyon rég, 25 éve kb...mind a 2x volt probléma.
Előzmény: (TKata 204380)
Atika911
1 élménybeszámolót írt
1
5 éve tag
2019.02.04. 17:32
Nem igazán erről van szó. Mindenkit elvisznek a megadott helyszínre csak a korrekt tájékoztatást hiányolom. Az utazás előtt 1 nappal tudom meg ,hogy román busszal fogok utazni. A helyszínen tudom meg, hogy nincs utaskísérő a buszon és a sofőrök csak románul beszélnek.A busz, hogy finoman fogalmazzak nem igazán az elvárható állapotban van.Itt a tisztaságról ,a kiült ülésekről,a nem működő belső világításról és karfáról beszélek nem a buszok műszaki állapotáról,mert jóhiszeműen azt gondolom ezek rendben vannak. Kijutottunk a megadott terepre biztonságosan. Sokszor utaztam Franciaországba síelni és eddig nem volt gond azzal, hogy olyan helyen álltunk meg ahol 1 illemhely volt 58 utas számára és erre volt 20 perc, illetve semmi felfrissülési lehetőség (kávé ,szendvics,üdítő) nem állt rendelkezésre az olcsó gázolajon kívül.Ezek tapasztalatok és megélt dolgok voltak remélem mindenki okul belőle akit érint.
Előzmény: (TKata 204380)
TKata
214 élménybeszámolót írt
214
15 éve tag
2019.02.03. 21:04
Milyen gond? Volt valaki olyan akit nem vittek el síelni? Minden évben felvetődik, hogy a Travelex jogosulatlanul szervez utakat. De a legolcsóbb és még nem találkoztam károsulttal. Most akkor mi az igazság? Érdekelne.
sielo janos
28 élménybeszámolót írt
28
6 éve tag
2019.02.03. 18:53
http://www.origo.hu/utazas/20100119-siturizmus-sieles-utazasi-iroda-csalas-fogyasztovedelem.html

http://www.suli.si/kapcsolat

Egyébként nem értem az ilyen embereket, kiválasztják a legolcsóbb ajánlatot és aztán csodálkoznak, ha gond van.
WéberF
2046 élménybeszámolót írt
2046
18 éve tag
2011.03.23. 16:42
Így is lehetne mondani. A különbség annyi, hogy az utazási iroda megkapja a jogos kötbérét (tőlem, az utazást lemondótól), majd a biztosító visszatéríti nekem - a biztosítottnak - a lemondási kötbér összegét(levonva az önrészt és a biztosítási díjat).
Nem kívánom, hogy gyakorlatban tapasztaljátok ki a működését, de van értelme a storno-biztosításnak.
WFeri
Előzmény: (klaci 116083)
csabor
3483 élménybeszámolót írt
3483
14 éve tag
2011.03.23. 16:42
Jól kapisgálod a dolgot.
Én már nem utazom az "N" nevű biztosítóval, mert az utakon nem kaptam meg azt a szolgáltatást ami előzőleg a prospektusban volt. Mindig történt valami, ami megkeserítette az utat. Ezen sajnos a kedves ügyintéző hölgyek nem tudnak változtatni. Kár, mert nagyon sok jó ajánlat csak náluk található.

Csabor aki már máshogy utazik
Előzmény: (klaci 116083)
klaci
2873 élménybeszámolót írt
2873
17 éve tag
2011.03.23. 15:42
Ezek szerint a storno biztosítás az utazási iroda kötbérét csökkenti?
Előzmény: (WéberF 116065)
WéberF
2046 élménybeszámolót írt
2046
18 éve tag
2011.03.23. 12:26
Félreértések elkerüléséért!
Semmi bajom a Neckermann-nal! Sőt! Nagyon sokat utaztam a jóvoltukból (többnyire nyári, tengerparti üdülésekre), nagyon megbízhatóak, színvonalasak, szeretem a kényelmet, inkább megfizetem az árát, csak jól érezzem magam.

A "storno" biztosításról:
az úgy működik, hogy van egy szerződésem az utazási irodával, ha ezt visszamondom, akkor az iroda "általános szerződési feltételei" szerint jogosan levonják a kötbért.

Van egy másik szerződésem a biztosítóval, amely az utazási irodával történt elszámolásom után megtéríti a káromat, levonva a szerződés szerinti "önrészt" (a biztosítási szerződés feltételeinek teljesülése esetén, esetemben orvosilag igazolt utazás-képtelenség - nem lehet csak úgy habokra lemondani egy utat, illetve az sokba kerül!)

Tehát két külön szerződéses jogügyletről van szó! Ez így korrekt és így működik.

Nem panaszként írtam, amit írtam, csak regisztráltam az eseményeket. Egy nagy utazási irodától maximálisan megkapom a korrekt jogszerűséget, a másik kicsitől a nem is várt emberséget. (Megjegyzem, a Neckermann ügyfélszolgálatainál mindig igen kedves kiszolgálásban volt részem, de a személyzet kedvessége nem tudja felülírni a szabályzataikat, a szerződéseiket, nem is várható el.)

WFeri
Előzmény: (klaci 116049)
huligan
3493 élménybeszámolót írt
3493
17 éve tag
2011.03.23. 10:43
Csak a Neckermannt védve!

Én soha nem kötöttem még storno biztosítást, szerencsére nem is kellett!

Az összes nagy utazásomat a Neckermann intézi. Ez nem azért van mert márka függő vagyok, hanem csomagban náluk a legjobb az ár/érték arány (mondjuk a törzsutas kedvezmény elég jelentős). Mindig ez jön ki...

Több utazási irodával volt dolgom, de a Neckermann messze a legrugalmasabb volt mindig (megjegyezném, lehet mindig szerencsém volt)...

A kis irodákat is szeretem, de a szolgáltatás minősége sokszor hullámzó, és ennek a kinti partnerek az okai legtöbbször!

Szerintem az a szerencsés, ha egy utasbarát iroda egy jó (megbízható, precíz, korrekt, vendég centrikus) külföldi partnerrel szerződik! Ez a titok!
Előzmény: (WéberF 115908)
klaci
2873 élménybeszámolót írt
2873
17 éve tag
2011.03.23. 10:30
"A másik befizetett síutam a nagy Neckermannál a lemondási kötbér levonása után, a Storno biztosítás önrészével (ha tényleg fizet a biztosító!) "alig" 20 eFt bukást jelent."

Feri, ez nekem sok. Vagy-vagy.
Pont azért fizetsz storno biztosítást, hogy ne legyen kötbér, vagy nem?
Előzmény: (WéberF 115908)
WéberF
2046 élménybeszámolót írt
2046
18 éve tag
2011.03.22. 17:18
Erről beszélünk. A szállásadó korrektségén kívül persze kellett a magyar partner tisztessége is.
WFeri
Bata Attila
2088 élménybeszámolót írt
2088
17 éve tag
2011.03.22. 17:11
Örülök, hogy így alakult. Bár nem akarom kisebbíteni az utazási iroda érdemeit, de ez valószínűleg Herr Huber-en, vagyis a szállásadón múlt, aki tényleg tudja, hogy kell bánni a vendéggel. Az iroda pedig szerződött egy korrekt panzióssal.

Tegnap beszélgettem egyik sokat síelő fórumos társunkkal, akit kedvezményekkel lepett meg a szállásadója, mert gyakran lakik nála, és már a nyárra is foglalt. Így kell ezt csinálni...
WéberF
2046 élménybeszámolót írt
2046
18 éve tag
2011.03.22. 16:42
Nem reklámozom (bár megérdemelnék), csak dícsérem azt a Bp-i utazási irodát, no meg az osztrák partnerét, akikkel már 6 éve vagyok rendszeres utasként kapcsolatban.
Néhány hete - térdem sérülése mián' - kétségbeesetten kínálgattam - itt a Fórumon is - a kifizetett egyhetes, egyágyas, félpanziós síutamat, igen kedvező engedményekkel.

Most azt kell mondjam, hál'Istennek, senkinek sem kellett!

Annyi történt, hogy Barátom, aki végülis egyedül odautazott, megkapta a kérdést: hát a másik vendég? Miután tisztázták, hogy baleset miatt nem lehetek jelen, egy kis ide-oda beszélgetéssel le is zárták a témát.
Majd a szállásadó (Herr Huber) a Bp-i szerződött Utazási Irodával közölte (tavaszi elszámolásuk apropójából), hogy Ő tartozik egy hatnapos félpanzióval, ezek után az Iroda felhívott bennünket, hogy ez a "Gutschein" rendelkezésünkre áll.
No csak ennyit az igazi "Utazási Irodákról" (mert ez az!!)
Meg a valódi, nem "egyszezonnyi" vendéglátásról.
(Nem is értem, csak nem fontosabb nekik a visszatérő vendég?)

A másik befizetett síutam a nagy Neckermannál a lemondási kötbér levonása után, a Storno biztosítás önrészével (ha tényleg fizet a biztosító!) "alig" 20 eFt bukást jelent.

Maradok a "kis, baráti" utazási irodánál. Kár, hogy nem nevezhetem meg, még képesek lennétek elhappolni előlem a kíváló kínálatukat.

WFeri
Rossi5
2 élménybeszámolót írt
2
13 éve tag
2011.03.10. 18:50
Válaszoltak!
huligan
3493 élménybeszámolót írt
3493
17 éve tag
2011.03.08. 20:05
Ez nem utazási iroda, hanem egy ügyes alkusz...
Előzmény: (Bélapó 114291)
Bélapó
1439 élménybeszámolót írt
1439
19 éve tag
2011.03.08. 20:00
Végigbogarásztam a honlapjukat, de és sem lettem okosabb! (sieles.net)
Előzmény: (Rossi5 114191)
Rossi5
2 élménybeszámolót írt
2
13 éve tag
2011.03.08. 13:48
Sziasztok!

A sielok.net-ről hallott valaki? Kétszer érdeklődtem két e-mail címükön semmi, tel.szám nincs, engedélyszám nincs, utazási szerződés nincs..
tothgergi
11 élménybeszámolót írt
11
16 éve tag
2009.11.24. 15:22
Kedves Partycamp!
Köszi a megnyugtató választ! :) Remélem nem csak a pályán, hanem a bulikon is jól fogjuk magunkat érezni. Az lehet, hogy az én szegénységem, hogy nem ismerem a fellépők jó részét (majd megismerem) A snowboard tudásom egyelőre nincs azon a szinten, hogy versenyre nevezzek de, szeretnék sokat csúszni azon a héten, hogy jövőre már esélyesként indulhassak. :)
Előzmény: (partycamp 74399)
következőutolsó
h i r d e t é s
h i r d e t é s
KIEMELT SÍTÁBOROK
UTASBIZTOSÍTÁS 10% KEDVEZMÉNNYEL
KIEMELT SZÁLLÁSAKCIÓK
SZAKÜZLET AJÁNLATOK
KIEMELT APRÓHIRDETÉSEK
Havazás Előrejelzés
FELIRATKOZOM A HÍRLEVÉLRE
facebook twitter youtube instagram linkedin pinterest google cégem rss tiktok

Megjelenési ajánlatunk:
sielok.hu © Copyright 2000-2024 - Síelők Bt.