hello, Annabergen csak északa voltam így nem mondanám ,hogy ismerem a helyet, tudtommal jelenleg nincs ott magyar kollega. én Mariazellben dolgozom , telefonon vagyok esténként elérhető , 20 9 127880.
a termék minősége picit kaka. az Atomic ilyen általánosságban. több hangsúlyt helyeznek a marketingre.
amúgy ha síkötés akkor az legyen fémből, picit tartósabb.
Össze ne vesszetek ezen! a síkötést manuálisan csak körülbelül lehet beállítani! Ha elhozod hozzánk akkor 14 eu ért géppel pontosan betudom állítani. ezt szezononként ellenőrizni kell! az előfeszités a te esetetben mint ahogy Joska leírta a furcsa csavar helyzete mutatja, aminek a bevágott mezőbe kell kerülnie.
más a mechanikája a kölcsönzösnek, több a tolerancia a beállítás pontosságában. A privát esetében már Joska leírta : úgy kell beállítani a hosszméretet, hogy a bekapcsolt kötés hátulján levö jelölés ,ez esetben 3 szög, vagy nyil. a jelölt skálán belülre mutasson. ha van finombeállítási lehetőség ami egy menetes csavar, annak pont egyszintbe kell lennie a kötés hátsó részével.
ügyelj a pontos kötésbeállításra! az elöfeszítés helyes beállítása nélkül ezek az értékek nem sokat érnek! 5 érték mellett lehet olyan beállítás is, hogy a sít traktorral nem lehet letépni a lábadról, míg a térd természetesen szakad!
igen itt is van tolerancia, 100 nál én 105- re állítom a tempomatot, de 110 ig jó vagy . 13% a tűrés. 10 % a gumiméret, 3% a műszer pontatlansága.
egyébként a km órák is csalnak ! 5-10% többet mutatnak a valós sebességnél.
Szia , kérdésedben a válasz is megjelenik, az ívek húzása a kulcsszó!
Amint a léc keresztben kezd sodródni, flatterolni azaz nem a hossza mentén haladni, megsokszorozódik a bukás veszélye! Ilyen egyszerű!